StPr/25/0290
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 670 PLN
Zakres obowiązków:
-Bieżąca obsługa klienta w zakresie gospodarki odpadami (przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, obsługa reklamacji),
-Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO (Baza Danych o Odpadach)
-Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z gospodarką odpadami,
-Współpraca z kontrahentami, mieszkańcami, firmami oraz jednostkami samorządowymi,
-Udział w działaniach informacyjnych i edukacyjnych dotyczących gospodarki odpadami,
-Monitorowanie zgodności działania przedsiębiorstwa z przepisami prawa środowiskowego gospodarka odpadami
-Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów związanych z odbiorem odpadów.
-Sporządzanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących gospodarki odpadami
-Współpraca z organami kontrolnymi
Miejsce pracy:
Kosowska 75, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNO-KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: -Znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki odpadami, -Znajomość systemu BDO (Baza Danych o Odpadach), -Znajomość obsługi programów pakietu MS Office, -Systematyczność, odpowiedzialność , dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane zadania, -Komunikatywność i wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe (mile widziane) -Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, -Umiejętności logistyczne, -Umiejętność pracy z klientem, w tym obsługa reklamacji i zgłoszeń, -Znajomość zagadnień związanych z segregacją odpadów, harmonogramami odbioru oraz systemem naliczania opłat, -Prawo jazdy kat. B.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: -Znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki odpadami, -Znajomość systemu BDO (Baza Danych o Odpadach), -Znajomość obsługi programów pakietu MS Office, -Systematyczność, odpowiedzialność , dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane zadania, -Komunikatywność i wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe (mile widziane) -Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, -Umiejętności logistyczne, -Umiejętność pracy z klientem, w tym obsługa reklamacji i zgłoszeń, -Znajomość zagadnień związanych z segregacją odpadów, harmonogramami odbioru oraz systemem naliczania opłat, -Prawo jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Rafał Adaśko
Nr telefonu:
257817142
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
-Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, -Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje, -Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz niekaralności, -Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.