StPr/25/1278
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
Zakres obowiązków:
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Gminę, przygotowanie wniosków wraz z załącznikami o wydanie decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji gminnych, przygotowanie zgłoszeń robót budowalnych niewymagających wydania decyzji pozwolenia na budowę, realizowanych przez gminę, potwierdzenie gotowości robót lub obiektu od odbioru końcowego, powoływanie komisji odbioru i uczestnictwo w niej, kontrola nad usuwaniem usterek powykonawczych,prowadzenie postępowań dotyczących zamówień w postępowaniach przetargowych (zapytaniach ofertowych ) poniżej kwoty wynikającej z Pzp
Miejsce pracy:
Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W DUSZNIKACH-ZDROJU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Szkolenie - Prawo budowlane , ogólna orientacja w administracji samorządowej, KPA w praktyce
- [Umiejętność 2] : znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz kodeksu postępowania administracyjnego [Umiejętność 1] : posługiwanie się dokumentacją techniczną i geodezyjną
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz kodeksu postępowania administracyjnego [Umiejętność 1] : posługiwanie się dokumentacją techniczną i geodezyjną
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Kowal
Nr telefonu:
748697676
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook