INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA

Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 870 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1106

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach. Udział w przekazywaniu placów budowy i odbiorze robót. Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT). Opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji. Współdziałanie z Naczelnikiem Wydziału GKI przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu gminy, składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności. Przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Burmistrza oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i Komisji. Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku pracy, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych. prowadzenie procedury wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
nadzór nad gospodarką odpadami komunalnymi na terenie gminy Paczków. Prowadzenie rejestru usług regulowanych. Nadzór nad obsługą selektywnej zbiorki odpadów komunalnych w gminie, nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na terenie miasta i gminy, nadzór nad utrzymaniem i konserwacją zieleni miejskiej, przygotowywanie materiałów oraz zlecenie przygotowywania materiałów i planów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami, udział w akcjach porządkowych na terenie gminy kontrola przestrzegania ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy, nadzór nad systemem zaopatrzenia w wodę, odprowadzaniem i oczyszczaniem ścieków oraz kanalizacją deszczową w gminie, współpraca z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Paczkowie w zakresie realizacji zadań gminy dot. zaopatrzenia w wodę, odprowadzania i oczyszczania ścieków. Opiniowanie proponowanych taryf za wodę oraz odprowadzanie i oczyszczanie ścieków.


Miejsce pracy:
RYNEK 1, 48-370 Paczków, powiat: nyski, woj: opolskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Paczkowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wykształcenie wyższe, co najmniej 5 letni staż pracy. Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe, co najmniej 5 letni staż pracy, znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków (w szczególności znajomość ustaw o samorządzie gminnym, ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego),umiejętność obsługi komputera, w szczególności Pakiet Office, posiadanie prawa jazdy kategorii B. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie w zakresie budownictwa lub ochrony środowiska, preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym charakterze, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dobra znajomość i obsługa programu kosztorysowego NORMA), znajomość topografii Gminy Paczków, komunikatywność, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 03.10.2025 r., do godz. 15.00. https://paczkow.bip.net.pl/?a=12820


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, co najmniej 5 letni staż pracy. Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe, co najmniej 5 letni staż pracy, znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków (w szczególności znajomość ustaw o samorządzie gminnym, ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego),umiejętność obsługi komputera, w szczególności Pakiet Office, posiadanie prawa jazdy kategorii B. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie w zakresie budownictwa lub ochrony środowiska, preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym charakterze, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dobra znajomość i obsługa programu kosztorysowego NORMA), znajomość topografii Gminy Paczków, komunikatywność, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 03.10.2025 r., do godz. 15.00. https://paczkow.bip.net.pl/?a=12820

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Bodyk

Nr telefonu:
774316791

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 24.09.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 320960
Udostępnij:
Dodano: 24.09.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 320960

Zobacz inne oferty

Do góry