INSPEKTOR DS. INWESTYCJI KOMUNALNYCH

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI KOMUNALNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 870 - 9 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1935

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 do 9 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze wg kat. XI-XVI od min.4870 do max. 9500 zł + dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)

Zakres obowiązków:
1) przygotowanie oraz realizacja i odbiór inwestycji komunalnych, w szczególności w zakresie budynków, budowli, dróg oraz obiektów małej architektury;
2) utrzymanie, eksploatacja i zarządzanie obiektami oraz urządzeniami komunalnymi w zakresie budynków, budowli, dróg oraz obiektów małej architektury;
3) współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-2;
4) udzielanie wyjaśnień i opinii, opracowywanie projektów aktów prawnych oraz planowanie i sprawozdawczość w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-3;
5) przygotowywanie wyjaśnień w zakresie skarg, wniosków, petycji, postulatów i inicjatyw społecznych w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-3;
6) opracowywanie projektów aktów prawnych, planowanie i sprawozdawczość w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-2;
7) przygotowywanie postępowań zamówień publicznych z regulacjami prawnymi zewnętrznymi i wewnętrznymi;
8) współpraca ze wszystkimi Referatami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy;
9) przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i ppoż., a także dochowanie tajemnicy ustawowo chronionej;
10) realizowanie zadań obronnych, ochrony ludności i obrony cywilnej z zakresu prowadzonych spraw oraz uczestniczenie w szkoleniach z w/w zakresu;
11) wykonywanie innych poleceń Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza Gminy i bezpośredniego przełożonego Kierownika Referatu.
Zakres obowiązków zostanie dostosowany w zależności do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wybranego kandydata.



Miejsce pracy:
Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Mielnie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) wykształcenie: wyższe techniczne o profilu ogólnobudowlanym lub drogowym; 7) staż pracy: min. 3 lata; 8) prawo jazdy kat. B; 9) obsługa komputera, oprogramowanie biurowe (Word, Excel lub równoważne). 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, a zwłaszcza: ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym wraz z przepisami wykonawczymi; 2) uprawnienia budowlane; 3) doświadczenie zawodowe w zakresie opisanego stanowiska; 4) cechy charakteru: asertywność, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) wykształcenie: wyższe techniczne o profilu ogólnobudowlanym lub drogowym; 7) staż pracy: min. 3 lata; 8) prawo jazdy kat. B; 9) obsługa komputera, oprogramowanie biurowe (Word, Excel lub równoważne). 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, a zwłaszcza: ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym wraz z przepisami wykonawczymi; 2) uprawnienia budowlane; 3) doświadczenie zawodowe w zakresie opisanego stanowiska; 4) cechy charakteru: asertywność, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn. do pt. ( przeciętnie 40 godz. w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy
Dodano: 08.11.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 348729
Udostępnij:
Dodano: 08.11.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 348729

Zobacz inne oferty

1 950 €netto
Nowe
Sonnenschein Pflege
Villingen
1 950 €netto
Dodano: 10 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
30,50 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
4 666 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
Do góry