StPr/25/1091
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.leczyce.pl/a,24068,nabor-na-stanowisko-ds-inwestycji-wlasnych-i-remontow-w-urzedzie-gminy-leczyce.html
1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją przez Gminę zadań inwestycyjnych od strony merytorycznej (planowanie, nadzór nad realizacją, bieżące rozliczanie finansowe zadań);
2) analiza merytoryczna oraz kontrola przedkładanych przez podmioty zewnętrzne dokumentacji projektowych oraz kosztorysów w zakresie właściwym merytorycznie dla zajmowanego stanowiska;
3) wszczynanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł netto realizowanych w ramach zadań na zajmowanym stanowisku zgodnie z przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w Urzędzie Gminy Łęczyce;
4) nadzór nad realizacją budowy i infrastruktury technicznej realizowanych przez jednostki i zakłady budżetowe gminy w zakresie właściwym dla zajmowanego stanowiska;
5) współpraca z Gminnym Zakładem Usług Komunalnych w Łęczycach w zakresie gospodarki komunalnej, eksploatacji infrastruktury technicznej oraz usług komunalnych;
6) przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, warunków umownych oraz udostępnianie zatwierdzonych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych, których szacunkowa wartość przekracza kwotę 130000 zł netto, właściwych dla zajmowanego stanowiska; (...)
Miejsce pracy:
Długa 53, 84-218 Łęczyce, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Łęczyce
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- A. Niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; 4) wykształcenie i staż pracy: wykształcenie min. średnie oraz 5-leni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanym z prowadzeniem spraw dot. inwestycji; 5) znajomość przepisów następujących ustaw: - o samorządzie gminnym, - prawo budowlane, - drogach publicznych, - prawo wodne, - prawo zamówień publicznych, - kodeks postępowania administracyjnego, 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; B. Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku): 1) dobra organizacja pracy; 2) umiejętność redagowania pism urzędowych; 3) znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; 4) odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań; 5) umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole; 6) wysoka kultura osobista
Inne wymagania:
A. Niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; 4) wykształcenie i staż pracy: wykształcenie min. średnie oraz 5-leni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanym z prowadzeniem spraw dot. inwestycji; 5) znajomość przepisów następujących ustaw: - o samorządzie gminnym, - prawo budowlane, - drogach publicznych, - prawo wodne, - prawo zamówień publicznych, - kodeks postępowania administracyjnego, 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; B. Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku): 1) dobra organizacja pracy; 2) umiejętność redagowania pism urzędowych; 3) znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; 4) odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań; 5) umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole; 6) wysoka kultura osobista
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 674-46-36
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny (własnoręcznie podpisany), 2) życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany); 3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie świadectw, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach); 5) kserokopie świadectw pracy; 6) zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, 7) ewentualnie posiadane referencje; 8) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem (druk dostępny na stronie bip.leczyce.pl); 9) oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie: a) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, b) o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, c) o posiadaniu obywatelstwa polskiego, d) o nieposzlakowanej opinii; 10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE do celów rekrutacji zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu naboru; 11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych; 12) kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon