INSPEKTOR DS. INWESTYCYJNO-TECHNICZNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

INSPEKTOR DS. INWESTYCYJNO-TECHNICZNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 870 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0914

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN

Zakres obowiązków:
1. Planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej oraz nadzór nad ich realizacją, a w szczególności utrzymywanie w bieżącej aktualności Planu Obrony Cywilnej Gminy, przygotowanie i kierowanie formacjami obrony cywilnej, zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania, prowadzenie magazynu obrony cywilnej, planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych, organizacja i prowadzenie szkolenia kadr kierowniczych formacji OC oraz ludności w zakresie powszechnej samoobrony.
2. Opracowanie regulaminu bieżących prac oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej.
3. Pomoc w prowadzeniu spraw związanych ze współpracą z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Trzyciąż.
4. Prowadzenie spraw eksploatacji samochodów służbowych, w tym rozliczenie paliwa.
5. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.
6. Prowadzenie i utrzymanie ciągłej aktualizacji spraw i zadań wynikających z planu operacyjnego przed powodzią Gminy Trzyciąż.
7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową na terenie budynku Urzędu Gminy.
8. Organizowanie przetargów lub innych procedur w zakresie budowy, remontów, modernizacji lub odbudowy dróg.
9. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych:
- utrzymanie i ochrona dróg, mostów i przejazdów;
- zimowe utrzymanie dróg.
10. Udzielanie pomocy dla gospodarstw dotkniętych klęskami żywiołowymi.
11. Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.
12. Bieżące prowadzenie dokumentacji oraz o bieżące odpisywanie na pisma przychodzące.
13. Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.


Miejsce pracy:
Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Trzyciąż

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Wymagane wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jst: Kierunk/specjalizacja : Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska; Uprawnienie/umiejętności: 1) Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym, 3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, 4) Umiejętność pracy w zespole. 5) Samodzielność myślenia i działania. 6) Umiejętność podejmowania decyzji. 7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania. 8) Prawo jazdy kat. B 9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej. 10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności: - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. - Ustawa z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2024r. poz. 1907); - Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2025r. poz. 1235.); - ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r. (Dz.U. z 2025, poz. 889), - Rozdział IV ustawy z 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP (Dz.U. z 2021r. poz. 1728);


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jst: Kierunk/specjalizacja : Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska; Uprawnienie/umiejętności: 1) Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym, 3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, 4) Umiejętność pracy w zespole. 5) Samodzielność myślenia i działania. 6) Umiejętność podejmowania decyzji. 7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania. 8) Prawo jazdy kat. B 9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej. 10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności: - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. - Ustawa z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2024r. poz. 1907); - Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2025r. poz. 1235.); - ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r. (Dz.U. z 2025, poz. 889), - Rozdział IV ustawy z 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP (Dz.U. z 2021r. poz. 1728);

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
123894001

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV na adres: [email protected] Tel.: 12/389 40 01

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 02.12.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 359039
Udostępnij:
Dodano: 02.12.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 359039

Zobacz inne oferty

Do góry