StPr/24/2662
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 600 PLN
+ wysługa lat od 5-20%
Zakres obowiązków:
1) opiniowanie, uzgadnianie i opracowywanie projektów organizacji ruchu drogowego;
2) realizacja obowiązujących przepisów w zakresie zarządzania ruchem na drogach wewnętrznych, w tym prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu drogowego na drogach wewnętrznych zlokalizowanych na terenach miasta Włocławek i pozostałych czynności wynikających z przedmiotowych przepisów;
3) wydawanie warunków do projektów w zakresie inżynierii ruchu;
4) wydawanie zezwoleń na wjazd pojazdów powyżej wprowadzonych ograniczeń tonażowych
na drogach wewnętrznych;
5) prowadzenie spraw związanych dokonywaniem pomiarów ruchu drogowego;
6) opiniowanie, uzgadnianie projektów organizacji ruchu drogowego na drogach publicznych
na terenie miasta Włocławek;
7) sporządzanie zleceń robót w zakresie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń BRD
i drogowej sygnalizacji świetlnej, w tym także wynikających z decyzji Zarządzającego Ruchem
i prowadzenie rejestru prac zleconych;
8) nadzorowanie realizacji umów w ramach wykonywanych zadań;
9) bieżąca analiza planu finansowego Zarządu w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
10) bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD;
11) przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
12) współpraca z Urzędem Miasta w zakresie rozwoju układu komunikacyjnego i sieci drogowej;
13) współpraca z Zarządzającym Ruchem, Strażą Miejską, Policją w zakresie organizacji ruchu, poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
14) udział w posiedzeniach Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy współudziale przedstawicieli Policji, Straży Miejskiej, Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta;
15) sporządzanie protokołów odbioru prac wykonanych przez wykonawców wg potrzeb;
16) ewidencja oznakowania pionowego, poziomego i innych urządzeń organizacji ruchu oraz bieżące uaktualnianie wprowadzonych zmian w systemie ERGO;
17) bieżąca analiza i ocena bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym wpływu robót drogowych na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
18) prowadzenie bieżących kontroli w terenie w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
19) podczas wykonywania czynności służbowych w terenie, w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w pasie drogi, niezwłoczne przekazywanie informacji w tym zakresie do siedziby Zarządu, w celu podejmowania natychmiastowych działań;
20) ujawnianie i kontrola usunięcia przez wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi na realizowanych zadaniach;
21) przyjmowanie i przekazywanie do odpowiednich służb zgłoszeń dotyczących usuwania pojazdów z pasa drogowego oraz bieżące uzupełnianie ewidencji tych zgłoszeń;
22) sporządzanie sprawozdań, analiz i innych informacji z realizowanych zadań oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
23) opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych od względem merytorycznym oraz przygotowywanie zleceń w ramach posiadanego zakresu obowiązków i czynności;
24) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z powierzonymi obowiązkami, w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
25) przygotowywanie dokumentacji niezbędnych do przeprowadzania postępowań dotyczących zamówień publicznych;
26) udział w pracach komisji przetargowych powołanych do realizacji zdań Zarządu;
27) reprezentowanie Zarządu w kontaktach z interesantami w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych.
28) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych dotyczących pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
Miejsce pracy:
ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe inżynierskie o specjalności transport lub budownictwo; staż pracy minimum 3 lata ; prawo jazdy kategorii B; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o znakach drogowych, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; Wymagania dodatkowe: znajomość: języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, obsługi programów komputerowych (pakiet Mircosoft Office, Geoportal), urządzeń biurowych; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy: mile widziane; umiejętności zawodowe: obsługa programu AutoCad; predyspozycje osobowościowe: samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sprawne organizowanie i planowanie pracy, sumienność, postawa etyczna, bezstronność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe inżynierskie o specjalności transport lub budownictwo; staż pracy minimum 3 lata ; prawo jazdy kategorii B; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o znakach drogowych, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; Wymagania dodatkowe: znajomość: języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, obsługi programów komputerowych (pakiet Mircosoft Office, Geoportal), urządzeń biurowych; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy: mile widziane; umiejętności zawodowe: obsługa programu AutoCad; predyspozycje osobowościowe: samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sprawne organizowanie i planowanie pracy, sumienność, postawa etyczna, bezstronność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Lidia Wierzbicka
Nr telefonu:
54 411 64 54 w. 101,120
Wymagane dokumenty:
Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon