INSPEKTOR DS. KADR

INSPEKTOR DS. KADR

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 605 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1238

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 605 PLN

Zakres obowiązków:
- przygotowywanie , zawieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie umów o pracę i cywilnoprawnych;
- prowadzenie dokumentacji kadrowej, spraw kadrowych pracowników medycznych i administracyjnych;
- analizowanie danych w systemach kadrowych, kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich,
- aktualizacja danych w systemie kadrowym, przygotowanie dokumentacji i korespondencji z ZUS, PUP, GUS, NFZ. PFRON itd
- sporządzanie wniosków emerytal-rentowych
- kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień ( Prawo Wykonywania Zawodu, Kursy, Szkolenia)
- wystawianie zaświadczeń , duplikatów świadectw pracy pracownikom zwolnionym;
- współpraca z pracownikami ds. płac i działem BHP;
- sporządzanie raportów i sprawozdań,

Miejsce pracy:
Szpitalna 1A, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
"ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe
  • umiejętności interpersonalne, analityczne, szybkiego podejmowania decyzji, negocjowania, strategicznego myślenia, umiejętność łatwego nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, obsługa programów: Word, Excel, poczta elektroniczna, internet, Biegła znajomość pakietu Office
  • [Umiejętność 2] : sumienność, skrupulatność i dokładność w pracy z dokumentami, odpowiedzialność i poufność , dobra organizacja pracy, odporność na stres, [Umiejętność 1] : umiejętność prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowej, terminowość, samodzielność, umiejętność rozwiazywania problemów kadr., praca pod presją czasu [Inne] : dla kandydata /ki ze średnim wykształceniem branżowym - wymagany staż 4 lata dla kandydata/ki w wykształceniem wyższym - wymagany staz min 2-3 lata znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, mile widziana : znajomość ustawy o działalności leczniczej wiedza w zakresie naliczania wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców.


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : sumienność, skrupulatność i dokładność w pracy z dokumentami, odpowiedzialność i poufność , dobra organizacja pracy, odporność na stres, [Umiejętność 1] : umiejętność prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowej, terminowość, samodzielność, umiejętność rozwiazywania problemów kadr., praca pod presją czasu [Inne] : dla kandydata /ki ze średnim wykształceniem branżowym - wymagany staż 4 lata dla kandydata/ki w wykształceniem wyższym - wymagany staz min 2-3 lata znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, mile widziana : znajomość ustawy o działalności leczniczej wiedza w zakresie naliczania wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
IWONA ŚLEDZIONA

Nr telefonu:
74 865 12 89

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 15.11.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 350625
Udostępnij:
Dodano: 15.11.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 350625

Zobacz inne oferty

2 000 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Neuberg
2 000 €netto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry