StPr/25/0686
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 6 100 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac nieodpłatnych - dozorowanych.
2. Przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów.
3. Kierowanie na wstępne badania lekarskie osób podejmujących pracę.
4. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia środków ochrony osobistej.
5. Ewidencja czasu pracy pracowników.
6. Prowadzenie sprawozdań statystycznych dotyczących zadań wykonywanych na stanowisku pracy.
7. Współpraca z powiatowym urzędem pracy, sporządzanie wniosków o prace interwencyjne, roboty publiczne i staże.
8. Prowadzenie spraw dotyczących urlopów pracowników.
9. Przygotowywanie zaświadczeń w sprawach pracowniczych.
10. Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
11.Sporządzanie umów zleceń dla pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych.
12. Ustalanie wysokości składki wypadkowej.
13. Prowadzenie dokumentacji związanej z przestrzeganiem dyscypliny pracy.
14. Ewidencjonowanie dokumentacji okresowych ocen pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
15. Zgłaszanie korekty okresów podlegających ubezpieczeniu społecznemu lub zdrowotnemu(druk ZUS KOA).
16. Prowadzenie spraw dotyczących praktyk uczniów i studentów.
17. Przygotowywanie i przechowywanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze a także, przygotowywanie i przechowywanie dokumentów dotyczących służby przygotowawczej pracowników Urzędu na stanowiskach urzędniczych.
18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Miejsce pracy:
Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Lidzbark Warmiński
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: każde średnie
- 1. Wymagania niezbędne: 1) posiadane obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) wykształcenie wyższe; 4) co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jst lub jednostkach organów administracji publicznej; 5) nieposzlakowana opinia; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 7) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach organizacyjnych jst. lub jednostkach organów administracji publicznej na stanowiskach związanych z zatrudnianiem pracowników i obsługą kadrowo-finansową; 2) umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce; 3) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Karta nauczyciela, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; 4) obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku, 5) umiejętność komunikowania się.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) posiadane obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) wykształcenie wyższe; 4) co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jst lub jednostkach organów administracji publicznej; 5) nieposzlakowana opinia; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 7) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach organizacyjnych jst. lub jednostkach organów administracji publicznej na stanowiskach związanych z zatrudnianiem pracowników i obsługą kadrowo-finansową; 2) umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce; 3) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Karta nauczyciela, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; 4) obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku, 5) umiejętność komunikowania się.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kinga Suchomska
Nr telefonu:
897673274 w.44
Wymagane dokumenty:
6. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny; 2) CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru; 3) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy; 5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie; 6) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe; 7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru; 8) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru; 9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wg załączonego wzoru; 10) w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 12 listopada 2025 r. (środa) do godz. 1500 na adres: URZĄD GMINY Lidzbark Warmiński ul. Krasickiego 1 11-100 Lidzbark Warmiński w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. kadrowych w Referacie Organizacyjnym.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook