StPr/25/0726
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań nałożonych na wójta z zakresu ochrony ludności, obiektów użyteczności publicznej i dóbr kultury - w sytuacjach zagrożenia i w czasie wojny.
Wykonywanie zadań z zakresu spraw obronnych nałożonych na organy gminy,
w szczególności; opracowanie dokumentacji akcji kurierskiej, stałego dyżuru, nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności RP, organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych.
Organizowanie i prowadzenie na polecenie uprawnionych organów akcji kurierskiej na terenie Gminy.
Opracowanie i bieżąca aktualizacja Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego.
Planowanie, koordynowanie działań i obsługa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, współpraca w tym zakresie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie oraz podejmowanie działań w celu zapewniania funkcjonowania obrony cywilnej na terenie Gminy.
Współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego administracji, instytucjami realizującymi stały monitoring środowiska, systemu wczesnego ostrzegania, i alarmowania ludności.
Planowanie i zaopatrywanie formacji obrony cywilnej w sprzęt i materiały.
Organizowanie szkoleń formacji OC, ludności, pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy, popularyzowanie obrony cywilnej,
Prowadzenie spraw z zakresu kwalifikacji wojskowej.
4.Prowadzenie wszelkich spraw z zakresu ustawy o Obronie Ojczyzny, za których realizację odpowiedzialny jest Wójt.
Nadzór nad przechowywaniem i opracowywaniem materiałów niejawnych.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Miejsce pracy:
Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Lidzbark Warmiński
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne: 1) posiadane obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) wykształcenie wyższe; 4) co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jst lub jednostkach organów administracji publicznej; 5) nieposzlakowana opinia; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 7) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach organizacyjnych jst. lub jednostkach organów administracji publicznej na stanowiskach związanych z zatrudnianiem pracowników i obsługą kadrowo-finansową; 2) umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce; 3) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Karta nauczyciela, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; 4) obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku, 5) umiejętność komunikowania się.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) posiadane obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) wykształcenie wyższe; 4) co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jst lub jednostkach organów administracji publicznej; 5) nieposzlakowana opinia; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 7) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach organizacyjnych jst. lub jednostkach organów administracji publicznej na stanowiskach związanych z zatrudnianiem pracowników i obsługą kadrowo-finansową; 2) umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce; 3) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Karta nauczyciela, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; 4) obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku, 5) umiejętność komunikowania się.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kinga Suchomska
Nr telefonu:
897673274 w.44
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru; kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy; kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie; kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe; oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru; oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru; oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wg załączonego wzoru; w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 16 grudnia 2025 r. (wtorek) do godz. 1500 na adres: URZĄD GMINY Lidzbark Warmiński ul. Krasickiego 1 11-100 Lidzbark Warmiński w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. ochrony ludności, OC i obronnych w Referacie Organizacyjnym.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook