StPr/25/1443
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 7 000 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:
https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.html
Wykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy wraz z trzyletnim stażem pracy lub średnie o profilu ogólnym lubnm zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku pracy wraz z pięcioletnim stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia, znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rzygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartościach poniżej progów określonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
2. Prowadzenie procesu dla zadań inwestycyjnych oraz obiektów małej architektury.
3. Realizację zadań związanych z gospodarką wodno-kanalizacyjną na terenie Gminy Rudziniec.
4. Prowadzenie spraw w zakresie zaopatrzenia ludności w wodę.
5. Planowanie, przygotowywanie i przeprowadzenie całego procesu dla zadań inwestycyjnych i
remontowych związanych z gospodarką wodno-kanalizacyjną, w tym:
a) przygotowywanie propozycji zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z wstępnym
szacowaniem wielkości nakładów,
b) prowadzenie całokształtu prac związanych z dokumentacją projektową,
c) przygotowywanie umów i zleceń w zakresie inwestycji i remontów,
d) uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeń budowlanych oraz innych
pozwoleń niezbędnych w procesach inwestycyjnych i remontowych,
e) organizowanie i nadzorowanie przebiegu prac inwestycyjnych i remontowych oraz
uczestników procesu budowlanego,
f) dokonywanie odbiorów prac inwestycyjnych i remontowych,
g) oddanie zadań do użytkowania,
h) rozliczenie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych.
6. Przygotowanie materiałów i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia
publicznego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Współpraca z Referatem Finansowo Budżetowym w sprawach związanych z ewidencją
środków trwałych w zakresie inwestycji kanalizacyjnych oraz indywidualnych wniosków.; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
Miejsce pracy:
Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY RUDZINIEC
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- komunikatywność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jagoda Horbowicz
Nr telefonu:
32 4000 710
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kanalizacji i inwestycji" do dnia 14 października 2025 r. do godz. 12.00 osobiście w biurze podawczym Urzędu Gminy Rudziniec, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Za datę wpływu uznaje się datę potwierdzenia przyjęcia dokumentów przez system e- PUAP.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 14.10.2025r