INSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI I PROMOCJI TRANSPORTU W DZIALE KOMUNIKACJI I MARKETINGU

INSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI I PROMOCJI TRANSPORTU W DZIALE KOMUNIKACJI I MARKETINGU

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 400 - 6 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/7725

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 400 do 6 600 PLN
pracodawca kandydatom/kandydatkom oferuje: - umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy lub na czas nieokreślony, - wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo, - miejsce pracy: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Na Stoku 49, - specyfika pracy: praca biurowa przy komputerze oraz praca w terenie, - wynagrodzenie w przedziale 5 400,00 zł 6 600,00 zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych), - dodatek stażowy do 20% wynagrodzenia zasadniczego (zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), - premia uznaniowa do 10% wynagrodzenia zasadniczego, - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej), - uznaniowe roczne nagrody pieniężne za szczególne zaangażowanie, - przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2025 r.

Zakres obowiązków:
- Obsługa mediów społecznościowych Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku (Facebook) oraz platformy X, także merytoryczne wsparcie mediów społecznościowych Prezydent Miasta Gdańska i wiceprezydentów (w zakresie dotyczącym komunikacji miejskiej),
- informowanie pasażerów o wszystkich zmianach w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej poprzez zamieszczanie postów na profilu ZTM na Facebooku i późniejsze odpowiadanie na pytania podróżnych, np. pod postami oraz w komunikatorze Messenger,
- obsługa strony internetowej ztm.gda.pl. Umieszczanie informacji i wiadomości o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej, a także praktycznych artykułów na stronie internetowej ZTM w Gdańsku,
- przygotowywanie informacji z zakresu działalności ZTM dla współpracujących z Zarządem Transportu Miejskiego w Gdańsku Wydziałów Urzędu Miejskiego w Gdańsku,
- nadzór nad poprawnością stałych treści w Biuletynie Informacji Publicznej ZTM w Gdańsku,
- promowanie transportu publicznego m.in. poprzez przygotowywanie działań wspólnie z pozostałymi pracownikami Działu Komunikacji i Marketingu w ramach Europejskiego Tygodnia Mobilności,
- kreowanie i dbanie o wizerunek Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Termin naboru: od 09.10.2025 r. do 22.10.2025 r.

Miejsce pracy:
Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W GDAŃSKU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie i minimum 5 - letni staż pracy, - bardzo dobra umiejętność tworzenia i redagowania tekstów, - znajomość obsługi komputera, w tym biegła obsługa MS Office, - znajomość zagadnień związanych z komunikacją miejską, - znajomość struktury lokalnego samorządu, władz Miasta Gdańska oraz miejskich jednostek i spółek, - znajomość lokalnego i ogólnopolskiego rynku mediów, także branżowych, - obywatelstwo polskie, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe i minimum 3 letni staż pracy, - dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres, - rzetelność, dyspozycyjność, - wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne, - umiejętność pracy zespołowej.


Inne wymagania:
wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie i minimum 5 - letni staż pracy, - bardzo dobra umiejętność tworzenia i redagowania tekstów, - znajomość obsługi komputera, w tym biegła obsługa MS Office, - znajomość zagadnień związanych z komunikacją miejską, - znajomość struktury lokalnego samorządu, władz Miasta Gdańska oraz miejskich jednostek i spółek, - znajomość lokalnego i ogólnopolskiego rynku mediów, także branżowych, - obywatelstwo polskie, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe i minimum 3 letni staż pracy, - dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres, - rzetelność, dyspozycyjność, - wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne, - umiejętność pracy zespołowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim: - Curriculum Vitae (CV), - list motywacyjny, - kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa), - kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy, - inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, - wypełnione i podpisane oświadczenie zgodne ze wzorem W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny. do pobrania WZÓR OŚWIADCZENIA (na str. pracodawcy) oraz oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji - tylko w przypadku, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres (np. fotografia). W przypadku niedostarczenia wyżej wymienionych dokumentów oferta nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Oryginały dokumentów należy podpisać własnoręcznym podpisem, a kopie dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Brak podpisów i poświadczenia będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych. Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy powinny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie którego świadczona była praca za granicą. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTM w Gdańsku przekroczył 6%, Termin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy składać w sekretariacie Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49 lub w Punktach Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Świętokrzyskiej 15 i przy ul. Kilińskiego 4, w zamkniętych kopertach lub przesłać na adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk z następującą adnotacją: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. komunikacji i promocji transportu w terminie od 09.10.2025 r. do 22.10.2025 r. Decyduje data wpływu oferty do ZTM w Gdańsku.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 09.10.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 331220
Wynagrodzenie
5 400 - 6 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 09.10.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 331220

Zobacz inne oferty

Do góry