INSPEKTOR DS.KONTROLI

INSPEKTOR DS.KONTROLI

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 000 - 5 700 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0746

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 700 PLN

Zakres obowiązków:
1.Realizacja procesu kontroli wewnętrznych w wydziałach urzędu miasta oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, w szczególności w zakresie:
a)opracowanie projektu rocznego planu kontroli
b)opracowywanie wniosków o wydanie upoważnień do kontroli oraz zawiadomień
o planowanych kontrolach do kontrolowanych,
c)przygotowanie się do kontroli na podstawie przeprowadzonej analizy przedkontrolnej w celu wykonania kontroli zgodnie z procedurą i tematyką,
d)terminowa realizacja kontroli wewnętrznych określonych w planie kontroli zatwierdzonym przez Burmistrza Miasta,
e)przeprowadzanie kontroli doraźnych zleconych przez Burmistrza Miasta Czeladź poza rocznym planem kontroli (jeżeli zaistnieje taka potrzeba),
f)przygotowanie protokołów z kontroli,
g)opracowanie wystąpień pokontrolnych z wskazaniem na zalecenia pokontrolne do realizacji,
h)monitorowanie kompletności uzyskanych informacji od kontrolowanych z realizacji zaleceń pokontrolnych,
i)rejestracja spraw w systemie SOD oraz dołączanie wszelkiej dokumentacji do prowadzonych w systemie SOD spraw oraz prowadzenie zbioru dokumentacji związanej z kontrolami wewnętrznymi w postaci papierowej,
j)przygotowywanie sprawozdań z realizacji planu kontroli,
k)przygotowywanie dokumentów z zakresu kontroli wewnętrznych do przekazania do archiwum zakładowego, kompletnymi rocznikami,
l)okresowe przygotowywanie informacji dot. wyników kontroli w placówkach oświatowych.
(Informacje te są niezbędne do oceny pracy dyrektora danej placówki, które opracowuje Wydział Edukacji i Polityki Społecznej),
m) przekazywanie do publikacji w BIP informacji dot. kontroli wewnętrznej , w szczególności planu kontroli wewnętrznych oraz informacji dot. zrealizowanych kontroli w zakresie wynikającym
z regulacji prawnych w tym zakresie.
2.Realizacja procesu postępowania z dokumentacją kontroli zewnętrznych
w szczególności w zakresie :
a) rejestrowanie spraw, kompletowania oryginalnych dokumentów dot. kontroli, zakończenie sprawy, przechowywanie, udostępnianie i przekazywanie do archiwum zakładowego dot. kontroli zewnętrznych pełnymi rocznikami
b) przekazywanie do publikacji w BIP informacji dot. przeprowadzonych kontroli zewnętrznych, w zakresie zgodnym z przepisami prawa w tym zakresie,



3.Zastępstwo za pracowników zajmujących się procesem udzielania zamówień publicznych (kontrola bieżąca i dokumentowanie udzielonych zamówień ) w okresie ich nieobecności lub czasowej potrzeby w celu zapewnienia optymalnej organizacji pracy w wydziale, w szczególności w zakresie:
a) prowadzenia rejestrów zamówień publicznych oraz rejestru umów,
b) sprawdzanie umów pod względem spełnienia wymagań określonych w regulaminie dot. opracowania projektów umów i umów (minimalny zakres umów, oznaczenie stron umowy)terminu realizacji, zgodności z wnioskiem o zatwierdzenie zasady przeprowadzenia postępowania, informacji o udzieleniu zamówienia i planem zamówień,
c)sprawdzanie wniosków oraz informacji o udzielonym zamówieniu pod kątem ujęcia zamówienia w planie zamówień oraz przesłanek wyłączenia z stosowania przepisów ustawy Pzp
d)sprawdzanie wniosków oraz informacji o udzielonym zamówieniu pod kątem: zgodności wyboru procedury postępowania z uwzględnieniem progów wartościowych i

Miejsce pracy:
Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Czeladź

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • Doświadczenie wymagane minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim,3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym. Umiejętność prowadzenia kontroli i dokumentowania tego procesu w postaci protokołu z kontoli i wystąpienia pokontrolnego, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,umiejętnośc interpretacji i zastosowania przepisów prawa,umiejętność konstruowania zaleceń pokontrolnych


Inne wymagania:
Doświadczenie wymagane minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim,3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym. Umiejętność prowadzenia kontroli i dokumentowania tego procesu w postaci protokołu z kontoli i wystąpienia pokontrolnego, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,umiejętnośc interpretacji i zastosowania przepisów prawa,umiejętność konstruowania zaleceń pokontrolnych

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Ewa Lasa

Wymagane dokumenty:
https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-Inspektor-Inspektor-ds.-kontroli-wWydziale-Zamowien-Publicznych-i-Kontroli-Wewnetrznej/i

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor (Inspektor ds. Kontroli) w Wydziale Zamówień Publicznych i Kontroli Wewnętrznej należy składać w terminie do dnia 23.06.2025 r. w kancelarii lub punkcie informacyjnym Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).
Dodano: 10.06.2025, 04:32
ID ogłoszenia: 235067
Udostępnij:
Dodano: 10.06.2025, 04:32
ID ogłoszenia: 235067

Zobacz inne oferty

Do góry