StPr/25/0451
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1) Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku z uwzględnieniem obsługi produktów kredytowych;
2) Umiejętny dobór oferty produktowej Banku do potrzeb Klienta;
3) Kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu obowiązków kredytobiorcy;
4) Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
5) Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
6) Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy SGB.
Miejsce pracy:
Lipowa 8, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Bank Spółdzielczy w Stegnie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, umiejętności sprzedażowe, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Umiejętność: ukierunkowanie na osiąganie założonych celów, doświadczenie w sprzedaży i obsłudze produktów kredytowych.
Inne wymagania:
Umiejętność: ukierunkowanie na osiąganie założonych celów, doświadczenie w sprzedaży i obsłudze produktów kredytowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
ALEKSANDRA KARBOWNIK
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
kontakt e-mailowy do pracodawcy [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail