INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Rykach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 000 - 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0569

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
- aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów
- dekretowanie i księgowanie dokumentów
- ksiegowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów
- prowadzenie ewidencji księgowych oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na rzecz jednostek i instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnetrznymi ( US, ZUS,GUS)
- przygotowywanie przelewów bankowych
- księgowanie wyciągów bankowych
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- nadzór nad inwentaryzacją przeprowadzaną metodą spisu z natury oraz przeprowadzanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald oraz weryfikacji, wycena inwentaryzacji przeprowadzonej metodą spisu z natury, wnioskowanie o przeprowadzenie inwentaryzacji.

Miejsce pracy:
Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse
  • Wymagane: znajomość programów ksiegowych, umiejętność analizy finansowej i znajomość przepisów podatkowych, minimum 2-3 lata doświadczenia w księgowości na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, nieposzlakowana opinia, kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestepstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniena tym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie


Inne wymagania:
Wymagane: znajomość programów ksiegowych, umiejętność analizy finansowej i znajomość przepisów podatkowych, minimum 2-3 lata doświadczenia w księgowości na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, nieposzlakowana opinia, kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestepstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniena tym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Dominika Jaworska

Nr telefonu:
818830226

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV z informacjami potwierdzającymi wymagania niezbędne ( opatrzone własnoręcznym podpisem) z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem - kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg. załączonego wzoru - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pelni praw publicznych - oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
Dodano: 05.10.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 328798
Udostępnij:
Dodano: 05.10.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 328798

Zobacz inne oferty

Do góry