StPr/25/0569
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
- aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów
- dekretowanie i księgowanie dokumentów
- ksiegowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów
- prowadzenie ewidencji księgowych oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na rzecz jednostek i instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnetrznymi ( US, ZUS,GUS)
- przygotowywanie przelewów bankowych
- księgowanie wyciągów bankowych
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- nadzór nad inwentaryzacją przeprowadzaną metodą spisu z natury oraz przeprowadzanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald oraz weryfikacji, wycena inwentaryzacji przeprowadzonej metodą spisu z natury, wnioskowanie o przeprowadzenie inwentaryzacji.
Miejsce pracy:
Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse
- Wymagane: znajomość programów ksiegowych, umiejętność analizy finansowej i znajomość przepisów podatkowych, minimum 2-3 lata doświadczenia w księgowości na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, nieposzlakowana opinia, kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestepstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniena tym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie
Inne wymagania:
Wymagane: znajomość programów ksiegowych, umiejętność analizy finansowej i znajomość przepisów podatkowych, minimum 2-3 lata doświadczenia w księgowości na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, nieposzlakowana opinia, kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestepstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniena tym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dominika Jaworska
Nr telefonu:
818830226
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV z informacjami potwierdzającymi wymagania niezbędne ( opatrzone własnoręcznym podpisem) z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem - kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg. załączonego wzoru - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pelni praw publicznych - oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie