INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1107

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
wynagrodzenie zasadaniczne 6000 zł brutto + dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20%)

Zakres obowiązków:
1) rejestrowanie dokumentów księgowych;
2) księgowanie zaangażowania wydatków;
3)dekretowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego;
4) współpraca z referatami urzędu oraz podległymi jednostkami w zakresie dowodów księgowych, (faktur i innych dokumentów księgowych);
5) weryfikacja danych zawartych w księgach rachunkowych cząstkowych, uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych oraz ich inwentaryzacja;
6) przeksięgowania roczne, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych (bilansu); 7) przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych - miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych dla jednostki.
8) uzgadnianie wyciągów bankowych
9) rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych;
10) archiwizacja dokumentów księgowych.


Miejsce pracy:
Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Mielnie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelska polskiego 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 5) nieposzlakowana opinia 6) wykształcenie wyższe i min. 3 lata pracy 7) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku ( księgowość budżetowa w jednostce samorządowej ) Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.01.2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.03.2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym 2) znajomość klasyfikacji budżetowej i umiejętność jej wykorzystania w praktyce 3) wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse, rachunkowość 4) biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych 5) znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym arkusz kalkulacyjny Excel 6) wysoko poziom komunikacji werbalnej, umiejętność negocjacji, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelska polskiego 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 5) nieposzlakowana opinia 6) wykształcenie wyższe i min. 3 lata pracy 7) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku ( księgowość budżetowa w jednostce samorządowej ) Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.01.2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.03.2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym 2) znajomość klasyfikacji budżetowej i umiejętność jej wykorzystania w praktyce 3) wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse, rachunkowość 4) biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych 5) znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym arkusz kalkulacyjny Excel 6) wysoko poziom komunikacji werbalnej, umiejętność negocjacji, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn do pt ( przeciętnie 40 godzin w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 05.07.2025, 05:40
ID ogłoszenia: 255365
Udostępnij:
Dodano: 05.07.2025, 05:40
ID ogłoszenia: 255365

Zobacz inne oferty

Do góry