INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDZETOWEJ I ROLICZEN VAT

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDZETOWEJ I ROLICZEN VAT

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 700 - 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0842

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 700 do 5 500 PLN
godziny pracy 7:30-15:30

Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
Prowadzenie księgowości dochodów budżetowych
Wystawianie faktur VAT z tytułu sprzedaży
Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów
Prowadzenie rozliczeń podatku VAT Urzędu Gminy
Prowadzenie i księgowanie rejestrów urzędu jako jednostki
Sporządzanie sprawozdań jednostkowych dla urzędu
Terminowe sporządzanie JPK-V7M
Obsługa finansowo-księgowa budżetu
Współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie VAT

Miejsce pracy:
Dobrzyniewo Duże, powiat: białostocki, woj: podlaskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Wykształcenie wyższe. Znajomość przepisów prawnych: zasad rachunkowości budżetowej, znajomość przepisów i rozliczeń związanych z podatkiem VAT, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o VAT, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym. Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Dobra znajomość obsługi komputera. Doświadczenie zawodowe posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w komórce finansowej. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. II. WYMAGANIA DODATKOWE: Doświadczenie zawodowe - praca w administracji samorządowej lub jednostkach organizacyjnych samorządu w zakresie zadań wymaganych na stanowisku. Umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Znajomość obsługi programów: EZD PUW, rejestr VAT, księgowość budżetowa. Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów. Umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku. Umiejętność pracy w zespole. Komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność.


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Wykształcenie wyższe. Znajomość przepisów prawnych: zasad rachunkowości budżetowej, znajomość przepisów i rozliczeń związanych z podatkiem VAT, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o VAT, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym. Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Dobra znajomość obsługi komputera. Doświadczenie zawodowe posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w komórce finansowej. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. II. WYMAGANIA DODATKOWE: Doświadczenie zawodowe - praca w administracji samorządowej lub jednostkach organizacyjnych samorządu w zakresie zadań wymaganych na stanowisku. Umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Znajomość obsługi programów: EZD PUW, rejestr VAT, księgowość budżetowa. Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów. Umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku. Umiejętność pracy w zespole. Komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Szałanda

Nr telefonu:
857473812

Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej potwierdzonej świadectwami pracy. List motywacyjny. Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). Kopie zaświadczeń potwierdzających ukończone kursy i szkolenia (poświadczone kandydata za zgodność z oryginałem). Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie. Oświadczenie kandydata o tym, iż ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych i nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wymagane dokumenty/kopie podpisane własnoręcznym podpisem należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. księgowości budżetowej i rozliczeń VAT w terminie do 9 kwietnia 2025 r. do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postepowaniu II tury tj. rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie. Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże będą dołączone do jego akt osobowych. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip-ugdobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże. Na podstawie Art. 24 ust 6 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że Zarządzeniem nr OR.120.56.2024 Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże z dnia 12 grudnia 2024 r. została ustalona wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, która jest dostępna na tablicy ogłoszeniowej Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dobrzyniewo Duże: https://bip-ugdobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/urzad/sygnalista/.
Dodano: 09.04.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 185510
Udostępnij:
Dodano: 09.04.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 185510

Zobacz inne oferty

Do góry