INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH 1/2 ETATU

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH 1/2 ETATU

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 870 - 9 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1393

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 do 9 600 PLN
Informacje o naborze na stronie : https://bip.gminaostroda.pl/nabor-pracownikow-nabor-pracownikow-2025

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa budżetowych rachunków bankowych poszczególnych jednostek obsługiwanych,
terminowe sporządzanie przelewów bankowych ;
- uzgadnianie stanu środków finansowych z wyciągami bankowymi obsługiwanych
jednostek;
- sprawowanie kontroli formalno-rachunkowej faktur, rachunków oraz innych
dokumentów księgowych;
- współdziałanie z głównym księgowym jednostek obsługiwanych przy rozliczaniu
inwentaryzacji;
- prowadzenie ewidencji finansowo księgowej wszystkich zdarzeń finansowych
dotyczących dochodów i wydatków jednostek obsługiwanych w programie Finanse
Vulcan;
- rozliczanie zobowiązań z kontrahentami, uzgadnianie zobowiązań na podstawie
prowadzonej analityki do kont rozrachunkowych;
- uzgadnianie pozostałych kont księgowych;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i z zakresu operacji finansowych
obsługiwanych jednostek- sporządzanie rocznego sprawozdania GUS o stanie i ruchu środków trwałych jednostek obsługiwanych;
- sporządzanie informacji opisowych z wykonania budżetu jednostek obsługiwanych;
- pobieranie i odprowadzanie dochodów jednostek obsługiwanych na zasadach i w terminach wynikających z obowiązujących przepisów;
- sporządzanie analiz i statystyk dla potrzeb Skarbnika lub Kierownika Referatu Oświaty;- sporządzanie za poszczególne okresy rozliczeniowe cząstkowych rejestrów vat;- współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie projektów planów oraz planów finansowych i ich zmian w trakcie roku;
- archiwizacja dokumentów finansowo księgowych obsługiwanych jednostek.

Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Ostróda

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub średnie i 5 lat stażu pracy; 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań; 2) obsługa programu Finanse Vulcan; 3) wysoka kultura osobista; 4) umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji; 5) samodzielność, obowiązkowość, rzetelność, kreatywność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres; 6) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub średnie i 5 lat stażu pracy; 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań; 2) obsługa programu Finanse Vulcan; 3) wysoka kultura osobista; 4) umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji; 5) samodzielność, obowiązkowość, rzetelność, kreatywność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres; 6) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Elżbieta Kulesza

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny; 2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; 3) dokument poświadczający wykształcenie; 4) kserokopie świadectw pracy; 5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim; 6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe); 8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach; 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor do spraw księgowości budżetowej jednostek oświatowych na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. Informacje dodatkowe: Dokumenty przedłożone przez kandydata powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Ponadto wszystkie dokumenty w kserokopiach powinny być opatrzone klauzulą za zgodność na każdej stronie zawierającej treść, także na odwrocie w przypadku dokumentów dwustronnych. UWAGA: Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych proszę zapoznać się z: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych powinno zawierać następującą treść:" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru na stanowisko Inspektor do spraw księgowości budżetowej jednostek oświatowych. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie. Zostałem(łam) poinformowany(a) o możliwości wycofania zgody w każdym czasie, mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem."

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 15.12.2025, Godziny : do 15.30
Dodano: 06.12.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 362201
Udostępnij:
Dodano: 06.12.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 362201

Zobacz inne oferty

Do góry