StPr/25/01673
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 700 PLN
Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy - pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, - terminowość wypłaty wynagrodzenia.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie pełnej ewidencji zasobów lokali niemieszkalnych z podległego terenu działania, ich usytuowania, standardu i zmian funkcjonalnych.
- Przygotowywanie pełnej dokumentacji najmu lokalu.
- Prowadzenie na bieżąco kontroli lokali w terenie pod kątem ich wykorzystania zgodnie z zawartą umową najmu.
- Przekazywanie inspektorom służb technicznych zauważonych podczas kontroli potrzeb remontowych lokali i napraw budynków wolnostojących.
- Dokonywanie odbioru lokali od najemców, rozliczanie najemców z tytułu zdania wynajmowanego lokalu.
- Załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami.
- Przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów.
- Sporządzanie sprawozdań i analiz związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych.
- Odczytywanie liczników poboru zimnej i ciepłej wody oraz dokonywanie analiz z tym związanych.
- Kontrolowanie stanów prawnych lokali i nieruchomości.
- Przygotowywanie wniosków na posiedzenie Zarządu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w sprawach najmu lokali użytkowych.
- Udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję.
- Prowadzenie rejestru lokali oraz bieżące wprowadzanie danych do systemu Seizbil (w tym danych archiwalnych)
- Udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia.
- Właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia.
- Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu, Zastępcę Kierownika Działu.
Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
- Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r, poz.1135) - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Kodeks Cywilny, Uchwały Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie najmu i dzierżawy lokali (nieruchomości) użytkowych oraz reklamy, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o własności lokali, Kodeks spółek handlowych. - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Outlook. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 10.02.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac -Inspektor ds. lokali użytkowych nr ref. 47/EU/25- umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 20.02.2025 r. do godz. 15.00.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r, poz.1135) - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Kodeks Cywilny, Uchwały Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie najmu i dzierżawy lokali (nieruchomości) użytkowych oraz reklamy, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o własności lokali, Kodeks spółek handlowych. - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Outlook. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 10.02.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac -Inspektor ds. lokali użytkowych nr ref. 47/EU/25- umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 20.02.2025 r. do godz. 15.00.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 549-37-16, 22 549-37-56
Wymagane dokumenty:
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na str.: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon