StPr/25/0349
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Planowanie zamierzeń, koordynacja oraz realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej,
2. Opracowanie i aktualizowanie planów oraz innych dokumentów dotyczących przygotowania i działania w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,
3. Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach,
4. Realizacja przedsięwzięć w zakresie przygotowania gminy do realizacji nałożonych zadań w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
5. Realizacja zadań dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,
6. Realizacja spraw związanych z organizacją głównego stanowiska kierowania oraz stałego dyżuru,
7. Realizacja zadań z zakresu przygotowań organizacyjno-planistycznych doręczania kart powołania do służby wojskowej w trybie akcji kurierskiej,
8. Planowanie i koordynacja działalności w zakresie realizacji zadań obronnych,
9. Realizacja zadań przewidzianych w ustawie o obronie Ojczyzny w zakresie kwalifikacji wojskowej,
10. Planowanie i organizowanie szkoleń obronnych oraz szkoleń i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,
11. Przeprowadzanie czynności oraz współdziałanie z właściwymi organami samorządowymi i wojskowymi w sprawach związanych z obronnością państwa,
12. Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją niejawną i współpraca z Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych,
13. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych w gminie,
14. Prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń i imprez.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
1. wymiar czasu pracy: pełny etat,
2. specyfika pracy: prace biurowe wykonywane w klimatyzowanych pomieszczeniach budynku Urzędu Gminy, obsługa niezbędnych urządzeń biurowych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
3. miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca w budynku II piętrowym, budynek jest wyposażony w dźwig osobowy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
4. w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
5. Proponowana data zatrudnienia: 1 września 2025 r.
Praca na czas określony: 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Miejsce pracy:
Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Pawłowice
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM: 1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy, 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia, 2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, obronność, administracja, 2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 3. mile widziane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub brak przeciwskazań do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych, 4. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych, 5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), 6. prawo jazdy kategorii B, 7. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM: 1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy, 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia, 2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, obronność, administracja, 2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 3. mile widziane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub brak przeciwskazań do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych, 4. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych, 5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), 6. prawo jazdy kategorii B, 7. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Sklanny
Nr telefonu:
324756349
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: 1. list motywacyjny oraz CV podpisane odręcznie przez kandydata, 2. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej lub dyplom ukończenia studiów), 3. kopia świadectw pracy potwierdzających pięcioletni staż pracy (osoby posiadające wykształcenie wyższe) lub trzyletni staż pracy (osoby posiadające wykształcenie średnie). W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie dokumentujące wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), 4. podpisany odręcznie przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. oświadczenie podpisane własnoręcznie przez kandydata, o: 1. posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2. posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 6. klauzula informacyjna podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika. Kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy złożyć na wzorach, stanowiących dokumenty do pobrania, zamieszczone wraz z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pawłowice.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny