StPr/25/07122
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 520 PLN
Pracodawca oferuje: - ruchomy czas pracy; - zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu; - przyjazne środowisko pracy; - szkolenia dla członków korpusu Służby Cywilnej; - praca w samym centrum miasta na ul. Kruczej 38/42 w Warszawie; - możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy; - pomieszczenie na rowery na terenie urzędu; - możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem; - pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; - dofinansowanie do wypoczynku pracowników; - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników; - dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; - pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax); - możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP;
Zakres obowiązków:
- weryfikuje poprawność zakwalifikowania akt, przyjmuje oraz ewidencjonuje dokumentację wytworzoną w Urzędzie;
- udostępnia i wypożycza dokumentację będącą na stanie Archiwum Zakładowego;
- wycofuje dokumentację ze stanu Archiwum Zakładowego;
- sporządza sprawozdania z zakresu działalności Archiwum Zakładowego;
- monitoruje okresy przechowywania dokumentacji niearchiwalnej w Archiwum Zakładowym i inicjuje poddanie jej ocenie przydatności do celów praktycznych;
- bierze udział w przygotowywaniu projektów wewnętrznych zarządzeń, dotyczących zakresu działania Archiwum Zakładowego.
Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Archiwista zakładowy (wymagany staż - lata: 1)
- kurs kancelaryjno - archiwalny, Obsługa komputera, Program Excel
- Nasze wymagania (niezbędne): - wykształcenie: co najmniej średnie i ukończony kurs archiwalny I stopnia lub wyższe ze specjalizacją archiwalną; - doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą obiegu dokumentacji w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo brak w przypadku posiadania wykształcenia wyższego; - znajomość przepisów: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach wraz z przepisami wykonawczymi; - umiejętność obsługi komputera (w szczególności programu Excel); - umiejętność organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy w zespole; - odporność na stres; - komunikatywność; - kultura osobista; - poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi systemu EZD, w tym modułu archiwum Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 39, 603 757 793 lub mailowego na adres: [email protected].
Inne wymagania:
Nasze wymagania (niezbędne): - wykształcenie: co najmniej średnie i ukończony kurs archiwalny I stopnia lub wyższe ze specjalizacją archiwalną; - doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą obiegu dokumentacji w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo brak w przypadku posiadania wykształcenia wyższego; - znajomość przepisów: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach wraz z przepisami wykonawczymi; - umiejętność obsługi komputera (w szczególności programu Excel); - umiejętność organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy w zespole; - odporność na stres; - komunikatywność; - kultura osobista; - poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi systemu EZD, w tym modułu archiwum Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 39, 603 757 793 lub mailowego na adres: [email protected].
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
(22) 661 94 39, 603 757 793
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne: - CV i list motywacyjny; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego; - kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta