INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ
(NR 2946)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ (NR 2946)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 2 315 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2946

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 2 315 PLN

Zakres obowiązków:
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
- analiza przepisów prawa w zakresie niezbędnym do funkcjonowania Straży,
- przygotowanie projektów umów cywilno-prawnych na potrzeby Straży Miejskiej w Bydgoszczy,
- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i w razie potrzeby współdziałanie w tym zakresie z zainteresowanymi komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej w Bydgoszczy,
- współdziałanie z Radcą Prawnym Straży Miejskiej w Bydgoszczy w zakresie realizacji zadań, o których mowa w pkt 1-3,
- współpraca z innymi komórkami w zakresie przygotowania odpowiedzi na pisma.

Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; charakter pracy administracyjno-biurowy, przeważająca pozycja siedząca, przy monitorze ekranowym.

Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2 315,00 zł brutto, dodatek za wysługę lat do wynagrodzenia zasadniczego (5%-20% w zależności od lat pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne, możliwość otrzymania nagród uznaniowych oraz inne świadczenia wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych. W SM funkcjonuje Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oferujący m. in. dofinansowanie wypoczynku własnego lub dzieci, pożyczkę na cele mieszkaniowe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bydgoszczy w miesiącu wrześniu br. wynosił więcej niż 6%.


Miejsce pracy:
Leśna 12, 85-676 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Straż Miejska w Bydgoszczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komputera MS OFFICE
  • Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem: a) niezbędne: - wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze), - znajomość przepisów z zakresu m. in.: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o strażach gminnych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustaw Kodeks Wykroczeń i Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy Kodeks Pracy, - umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych, - znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, program LEX, - bardzo dobra organizacja pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, b) dodatkowe: - znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność właściwego organizowania sobie pracy, - dokładność, systematyczność.


Inne wymagania:
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem: a) niezbędne: - wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze), - znajomość przepisów z zakresu m. in.: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o strażach gminnych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustaw Kodeks Wykroczeń i Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy Kodeks Pracy, - umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych, - znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, program LEX, - bardzo dobra organizacja pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, b) dodatkowe: - znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność właściwego organizowania sobie pracy, - dokładność, systematyczność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
52 58 58 765

Wymagane dokumenty:
Wskazanie wymaganych dokumentów: - list motywacyjny; - cv; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności; - kopię dyplomu ukończenia szkoły wyższej, - oświadczenie o niekaralności za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą (ze złożonym podpisem) wg wzoru: 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Straż Miejską w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Leśna 12, w celu rekrutacji do pracy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE . 2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. 3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania umieszczonej na stronie BIP Straży Miejskiej w Bydgoszczy. .. ................................. ............................................ data imię i nazwisko Etapy rekrutacji: - weryfikacja dokumentów, - rozmowa z Komisją Kwalifikacyjną, - badania lekarskie. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem dotyczy naboru nr 8/2024 na stanowisko inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej do dnia 15 listopada 2024 r. osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Bydgoszczy przy ul. Leśnej 12, 85-676 Bydgoszcz lub przesłać pocztą; tel. 52-58-58-765. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W Straży Miejskiej w Bydgoszczy została wprowadzona Procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 31.10.2024, 03:30
ID ogłoszenia: 75116
Udostępnij:
Dodano: 31.10.2024, 03:30
ID ogłoszenia: 75116

Zobacz inne oferty

1 750 €netto
Nowe
Caring Personnel
Reutlingen
1 750 €netto
Dodano: 5 godz. temu
1 850 €netto
Nowe
Caring Personnel
Oldenburg
1 850 €netto
Dodano: 5 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Caring Personnel
Detmold
1 800 €netto
Dodano: 5 godz. temu
1 750 €netto
Nowe
Caring Personnel
Coburg
1 750 €netto
Dodano: 5 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Caring Personnel
Rheda-Wiedenbrück
1 800 €netto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry