StPr/25/0544
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej w Osiecku. Prowadzenie ewidencji radnych, sołtysów i rad sołeckich. Przygotowywanie we współpracy z pracownikami urzędu dotyczących projektów uchwał rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań, spotkań i narad. Organizacja i koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem referendów i konsultacji społecznych oraz wyborów sołtysów i rad sołeckich w tym sporządzanie i zmiany statutów sołectw. Realizacja i obsługa spraw związanych z Funduszem Sołeckim. Prowadzenie archiwum zakładowego.
Miejsce pracy:
RYNEK 1, 08-445 Osieck, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy Osieck
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Prawo jazdy kat. B
- [Godziny pracy]: pn. 09:00-17:00, wt-pt 08:00-16:00
Inne wymagania:
[Godziny pracy]: pn. 09:00-17:00, wt-pt 08:00-16:00
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Grażyna Wasążnik
Nr telefonu:
25 685 70 26 wew.16
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : pn. 9-17, wt-pt 8-16