StPr/25/0584
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 350 PLN
Zakres obowiązków:
Inspektor ds. ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w wydziale zarządzania kryzysowego i spraw obronnych
Miejsce pracy:
Elizy Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Pucku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Co najmniej 5 letni staż pracy lub służby związany z zarządzaniem kryzysowym lub bezpieczeństwem publicznym
Inne wymagania:
Co najmniej 5 letni staż pracy lub służby związany z zarządzaniem kryzysowym lub bezpieczeństwem publicznym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Tomasz Herrmann
Wymagane dokumenty:
brak danych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście