StPr/25/0213
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 400 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw z zakresu członkowsko-mieszkaniowych,
- obsługa płatności bezgotówkowych oraz księgowanie wyciągów bankowych i przygotowywanie przelewów bankowych,
- prowadzenie rozrachunków z użytkownikami lokali, naliczenia opłat za lokale,
- obsługa członków, właścicieli oraz osób prawnych w zakresie wnoszonych opłat związanych z korzystaniem z lokali,
- sporządzanie wszelkich pism i zaświadczeń, w zakresie prowadzonych zagadnień,
- przygotowywanie pełnej dokumentacji do przeprowadzenia czynności notarialnych,
- prowadzenie rejestru lokali wyodrębnionych i własnościowych dla których zostały załozone księgi wieczyste,
- windykacja zaległych opłat w zakresie: prowadzenia korespondencji z dłużnikami, przygotowania dokumentacji celem wystąpienia wobec dłużników na drogę sądową,
- przygotowywanie umów na lokale użytkowe, dzierżawę gruntu, dodatkowe pomieszczenia,
- wystawianie faktur dla lokali, sprzedaży, wezwań do zapłaty oraz ich dostarczanie do skrzynek podawczych mieszkańców lub wysyłanie skanów na wskazany adres lub pocztą,
- wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów, rozliczanie wody zimnej i ciepłej, sporządzanie danych do rozliczeń centralnego ogrzewania i ich ewidencja,
- opracowywanie zmian regulaminów, Statutu, sprawozdań rady i zarządu,
- obsługa sekretariatu, rejestracja korespondencji, odbieranie telefonów,
- prowadzenie spraw kadrowych,
- wystawianie dokumentów dla mieszkańców ubiegających się o przyznanie dodatków mieszkaniowych, korespondencja z MOPS,
- przekazywanie do Urzędu Miasta wykazów do naliczeń opłaty za odpady komunalne,
- prowadzenie rejestrów członków, skreśleń członków, aktów notarialnych, ksiąg wieczystych oraz innych rejestrów,
- przygotowanie materiałów na posiedzenia Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia,
- obsługa : Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia, Lustracji, spotkań z mieszkańcami,
- inne prace zlecone przez przełożonego;
I umowa o prace na czas określony 3 miesiące - docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
jedna zmiana w godzinach od 07.00 do 15.00 (do uzgodnienia - elastyczne godziny pracy 166 h w miesiącu);
Dokumenty należy złożyć do dnia 15.05.2025 roku do godz.14-ej w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej w Zawidowie ul. M. Konopnickiej 29/2, 59-970 Zawidów lub do skrzynki podawczej umieszczonej na dole przy drzwiach wejściowych do klatki 29 budynku w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem oferty z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor ds. opłat za lokale i samorządowo-członkowsko, za pośrednictwem operatora pocztowego przesyłając, tak aby dokumenty znalazły się w biurze spółdzielni w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze.
Miejsce pracy:
Marii Konopnickiej 29/2, 59-970 Zawidów, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ZAWIDOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
- obsługa urządzeń biurowych, Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
- wykształcenie co najmniej średnie (wskazane wyższe), doświadczenie w dziale księgowości minimum 2 lata, dokładność i skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji, umiejętność pracy w zespole oraz chęć nauki i rozwoju zawodowego, dobra znajomość programów komputerowych oraz urządzeń biurowych, analityczne myślenie, terminowość, rzetelność, samodzielność, wysokie zdolności organizacyjne, podstawowa znajomość zagadnień z zakresu spółdzielczości, Wymagania dodatkowe: - umiejętność działania w warunkach obciążenia stresem, - umiejętność szybkiego uczenia się, planowania i organizacji pracy.
Inne wymagania:
wykształcenie co najmniej średnie (wskazane wyższe), doświadczenie w dziale księgowości minimum 2 lata, dokładność i skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji, umiejętność pracy w zespole oraz chęć nauki i rozwoju zawodowego, dobra znajomość programów komputerowych oraz urządzeń biurowych, analityczne myślenie, terminowość, rzetelność, samodzielność, wysokie zdolności organizacyjne, podstawowa znajomość zagadnień z zakresu spółdzielczości, Wymagania dodatkowe: - umiejętność działania w warunkach obciążenia stresem, - umiejętność szybkiego uczenia się, planowania i organizacji pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Raj
Nr telefonu:
75 77 88 393
Wymagane dokumenty:
- opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego; - opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w Spółdzielni Mieszkaniowej ; - opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO; - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta