StPr/25/0460
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych w rozumieniu ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
2) Prowadzenie rejestru niepublicznych przedszkoli, niepublicznych szkół
3) Prowadzenie kontroli niepublicznych żłobków i klubów dziecięcych.
4) Prowadzenie kontroli dotowanych niepublicznych placówek oświatowych, w tym w zakresie wparcia dzieciom/uczniom niepełnosprawnym.
5) Wyliczanie kwot dotacji na przedszkola i szkoły niepubliczne.
6) Rozliczanie kosztów ponoszonych na ucznia w oddziałach przedszkolnych i przedszkolach prowadzonych przez gminę.
7) Rozliczanie kosztów wychowania przedszkolnego pomiędzy gminami, przygotowywanie not księgowych, przekazywanie kwot potrzeb oświatowych.
8) Prowadzenie i koordynacja prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej na szczeblu Gminy. 9) Współpraca ze szkołami (publicznymi i niepublicznymi) w zakresie kompletności i poprawności wprowadzanych danych.
10) Przygotowywanie wniosków o dotacje celowe, m. in. dotacja na zakup podręczników.
11) Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów szkolnych.
12) Koordynowanie spraw związanych ze stypendiami ze środków unijnych.
13) Rozliczanie dotacji na zakup podręczników dla uczniów, na udzielenie pomocy materialnej uczniom, na przedszkola oraz ustalanie i wypłacanie stypendiów dla uczniów.
14) Prowadzenie spraw związanych z refundacją kosztów przyuczenia do zawodu i nauki zawodu pracowników młodocianych.
15) Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej wynikającej z zakresu prowadzonych spraw i obowiązków
16) Podejmowanie działań w celu pozyskiwania dodatkowych środków finansowych z różnych źródeł na realizację zadań oświatowych.
Szczegółowe informacje o naborze na stronie: https://czosnow.biuletyn.net/?bip=2&cid=75&id=4258
Miejsce pracy:
Czosnów, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania w stosunku do kandydatów: 1) wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie; b) prawo do korzystania z pełni praw publicznych; c) pełna zdolność do czynności prawnych; d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) nieposzlakowana opinia; f) wykształcenie wyższe i 3-letni staż pracy; g) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce: ustawa o samorządzie gminnym; ustawa Prawo oświatowe; ustawa Karta Nauczyciela; ustawa Kodeks Pracy; ustawa o systemie oświaty; ustawa o systemie informacji oświatowej; ustawa o finansowaniu zadań oświatowych; ustawa o finansach publicznych; ustawa o rachunkowości; h) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji w tym pakietu MS Office. 2) Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej na stanowiskach zbliżonych zakresem obowiązków wymienionych w ust. 2. b) umiejętności organizacyjne; c) umiejętność pracy pod presją czasu; d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych; e) umiejętność redagowania pism; f) umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji; g) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność organizacji czasu pracy, samodzielność i efektywność działania.
Inne wymagania:
1. Wymagania w stosunku do kandydatów: 1) wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie; b) prawo do korzystania z pełni praw publicznych; c) pełna zdolność do czynności prawnych; d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) nieposzlakowana opinia; f) wykształcenie wyższe i 3-letni staż pracy; g) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce: ustawa o samorządzie gminnym; ustawa Prawo oświatowe; ustawa Karta Nauczyciela; ustawa Kodeks Pracy; ustawa o systemie oświaty; ustawa o systemie informacji oświatowej; ustawa o finansowaniu zadań oświatowych; ustawa o finansach publicznych; ustawa o rachunkowości; h) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji w tym pakietu MS Office. 2) Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej na stanowiskach zbliżonych zakresem obowiązków wymienionych w ust. 2. b) umiejętności organizacyjne; c) umiejętność pracy pod presją czasu; d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych; e) umiejętność redagowania pism; f) umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji; g) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność organizacji czasu pracy, samodzielność i efektywność działania.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Edyta Gajewska
Nr telefonu:
227759244 w. 142
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do naboru, opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, (certyfikaty, kursy, zaświadczenia, opinie, referencje), zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, oświadczenie: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o nieposzlakowanej opinii. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. Szczegółowe informacje dotyczące naboru dostępne pod adresem: https://czosnow.biuletyn.net/?bip=2&cid=75&id=4258