StPr/jokr/25/0601
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
+ dodatek za wieloletnią pracę
Zakres obowiązków:
1. Opracowywanie i współuczestniczenie w opracowywaniu projektów umów i porozumień dotyczących działalności Ośrodka,
2. Opracowywanie projektów upoważnień, pełnomocnictwa oraz prowadzenie ich ewidencji;
3. Opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji prawnych, w tym zarządzeń, instrukcji i regulaminów oraz prowadzenie ewidencji zarządzeń;
4. Opracowywanie kart informacyjnych spraw kierowanych do rozstrzygnięcia przez Prezydenta Miasta Oświęcim,
5. Prowadzenie zbiorów rozstrzygniętych kart informacyjnych,
6. Prowadzenie rejestru otrzymanych przez Ośrodek uchwał Rady Miasta Oświęcim i zarządzeń Prezydenta Miasta Oświęcim dotyczących funkcjonowania i działalności Ośrodka;
7. Prowadzenie ewidencji umów i porozumień o współpracy / partnerstwie zawieranych z organami administracji rządowej, samorządowej oraz innymi podmiotami (np. stowarzyszeniami) w sprawach dot. działalności Ośrodka;
8. Bieżące informowanie kierownictwa i pracowników Ośrodka o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Ośrodka;
9. Konsultowanie postępowań i projektów decyzji administracyjnych;
10. Opracowywanie materiałów informacyjnych o otrzymanych dotacjach zgodnie z art. 35a ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1530 ze zm.);
11. Prowadzenie zbiorów dokumentacji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w Ośrodku, w tym prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządzczą oraz opracowywanie i aktualizacja arkuszy identyfikacji ryzyka;
12. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami, w tym wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami;
13. Sporządzanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych;
14. Opracowywanie i aktualizacja Planu zamówień publicznych Ośrodka na dany rok budżetowy w oparciu o plan finansowy lub projekt planu finansowego Ośrodka, w tym planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dany rok;
15. Opracowywanie peojektów umów oraz projektów ich zmian w sprawach zamówień publicznych zawieranych przez Ośrodek;
16. Prowadzenie działań promocyjnych Ośrodka oraz spraw związanych z uzupełnianiem treści zamieszczanych na stronie internetowej Ośrodka.
Miejsce pracy:
Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2024.0.1571) na kierunku administracja lub prawo. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego, 3. Minimum 3 letni staż pracy w administracji publicznej. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6. Nieposzlakowana opinia, 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 8. Dobra znajomość następujących aktów prawnych: - ustawa z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 poz.1465 ze zm.), - ustawa z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, (tj. Dz.U. z 2024 poz.1135) - ustawa z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 poz. 572) - ustawa z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1061 ze zm.) - ustawa z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024 poz.1568 ze zm.) - ustawa z dnia 25.02.1964 r. kodeks rodzinny i opiekuńczy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2809 ze zm.) - ustawa z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 poz.1781) - ustawa z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1283 ze zm.) - ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024r., poz.1530 ze zm.) - ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1320) Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa, 2. Umiejętność obsługi komputera oraz systemów informacji prawnej, 3. Umiejętności organizacyjne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00, wtorek od 7:00 do 17:00, piątek od 17:00 do 13:00. Warunki pracy: praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, praca przy obsłudze monitora ekranowego co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy)
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2024.0.1571) na kierunku administracja lub prawo. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego, 3. Minimum 3 letni staż pracy w administracji publicznej. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6. Nieposzlakowana opinia, 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 8. Dobra znajomość następujących aktów prawnych: - ustawa z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 poz.1465 ze zm.), - ustawa z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, (tj. Dz.U. z 2024 poz.1135) - ustawa z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 poz. 572) - ustawa z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1061 ze zm.) - ustawa z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024 poz.1568 ze zm.) - ustawa z dnia 25.02.1964 r. kodeks rodzinny i opiekuńczy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2809 ze zm.) - ustawa z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 poz.1781) - ustawa z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1283 ze zm.) - ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024r., poz.1530 ze zm.) - ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1320) Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa, 2. Umiejętność obsługi komputera oraz systemów informacji prawnej, 3. Umiejętności organizacyjne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00, wtorek od 7:00 do 17:00, piątek od 17:00 do 13:00. Warunki pracy: praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, praca przy obsłudze monitora ekranowego co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z uzwględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej (uwzględniające zarówno doświadczenie zawodowe w ramach stosunku pracy, jak i umów cywilnoprawnych). 3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie. 4. Kserokopie świadectw pracy, umów cywilno-prawnych z dotychczasowych zakładów pracy, zgodnie z okresami zatrudnienia podanymi w kwestionariuszu oraz zaświadczenie potwierdzające aktualne zatrudnienie jeżeli stosunek pracy nadal trwa. 5. Kserokopie zaświadczeń z odbytych staży i innych form przygotowania zawodowego zgodnie z okresami podanymi w kwestionariuszu. 6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach. 7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135). 8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135). 9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór. 10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku korzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135). Wskazane kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. List motywacyjny musi być opatrzony klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2028r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781) Wymaga się własnoręcznego podpisu pod klauzulą. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim ul. Jana III Sobieskiego 15B pokój nr 1 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z opisem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. prawno-administracyjnych. Dokumenty przyjmowane będą od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 04.07.2025 r. do godz. 13:00.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta