INSPEKTOR DS. PRZEKAZYWANIA NIERUCHOMOŚCI, TRWAŁEGO ZARZĄDU ORAZ OGRANICZENIA SPOSOBU KORZYSTANIA Z NIERUCHOMOŚCI

INSPEKTOR DS. PRZEKAZYWANIA NIERUCHOMOŚCI, TRWAŁEGO ZARZĄDU ORAZ OGRANICZENIA SPOSOBU KORZYSTANIA Z NIERUCHOMOŚCI

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0871

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Umowa na 6 miesięcy z możliwością późniejszego przedłużenia

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w użytkowanie wieczyste, użytkowanie.
2.Prowadzenie postępowań związanych z ograniczeniem sposobu korzystania z nieruchomości.
3.Prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem.
4.Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dla organów administracji rządowej, samorządowej, sądów informacji dotyczących nabycia przez osoby fizyczne nieruchomości za mienie pozostawione poza granicami Państwa w związku z wojną rozpoczętą w 1939 r. oraz informacji dotyczących roszczeń.
5.Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości.
6.Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i aktualizowaniem opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz trwałego zarządu i wprowadza je do systemu finansowo-księgowego.
7.Udział w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym oraz zawieranie ugód.
8.Sporządzanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Olsztynie.
9.Prowadzenie spraw dotyczących waloryzacji opłat przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego.
10.Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem rocznych i jednorazowych opłat przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego.
11.Prowadzenie spraw dotyczących udzielania bonifikat w opłatach rocznych przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego.
12.Uczestniczenie w wizjach lokalnych.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16

Miejsce pracy:
Jana Pawła 1, 10-101 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja lub gospodarka przestrzenna. Co najmniej 3 letni staż pracy. Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami,o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,o księgach wieczystych i hipotece , Kodeks postępowania administracyjnego. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Umiejętności:Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac. Organizacja pracy własnej. Aktualność i kompleksowość wiedzy. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami, Samodzielność, Kultura osobista. Wymagania dodatkowe: 1. Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej związanego z gospodarką nieruchomościami i geodezją.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja lub gospodarka przestrzenna. Co najmniej 3 letni staż pracy. Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami,o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,o księgach wieczystych i hipotece , Kodeks postępowania administracyjnego. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Umiejętności:Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac. Organizacja pracy własnej. Aktualność i kompleksowość wiedzy. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami, Samodzielność, Kultura osobista. Wymagania dodatkowe: 1. Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej związanego z gospodarką nieruchomościami i geodezją.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
89 50 60 313

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny. CV. Skan lub zdjęcie dyplomu potwierdzającego wykształcenie. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu). Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających, co najmniej 2-letnie doświadczenie marketingowe. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania). Termin składania ofert: 17-08-2025 Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Olsztyna (tylko wersja elektroniczna poprzez formularz aplikacyjny) Szczegóły oferty https://praca.olsztyn.eu/oferta/68-2025-umo-inspektor-ds-przekazywania-nieruchomosci-trwalego-zarzadu-oraz-ograniczenia-sposobu-korzystania-z-nieruchomosci-w-wydziale-geodezji-i-gospodarki-nieruchomosciami-urzedu-miasta-olsztyna-pl-jana-pawla-ii-1

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 08.08.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 285296
Udostępnij:
Dodano: 08.08.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 285296

Zobacz inne oferty

Do góry