INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ FINANSOWO-KSIĘGOWYCH

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ FINANSOWO-KSIĘGOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 806 - 6 400 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1322

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 806 do 6 400 PLN

Zakres obowiązków:
1. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym przyjętych do realizacji dokumentów (wniosków, umów, porozumień, zamówień, faktur, rachunków, zaliczek, rozliczeń zaliczek, delegacji) oraz ich opracowywanie i kompletowanie. Fakt kontroli pod względem formalno-rachunkowym pracownik potwierdza swoim podpisem.
2. Bieżące uzgadnianie, dekretowanie i księgowanie wszystkich dowodów dotyczących dochodów i wydatków ( w szczególności dotyczących Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych PFRON)- w zakresie przydzielonych rejestrów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont oraz według szczegółowości ustalonej w klasyfikacji budżetowej i planach finansowych.
3. Bieżąca analiza stanów rachunków bankowych, czuwanie nad wysokością środków niezbędnych do realizacji przelewów, sporządzenie przelewów bakowych, sporządzenie wyciągów bakowych.
4. Bieżące analizowanie wszystkich prowadzonych kont- uzgadnianie sald.
5. Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań z tytułu dostaw i usług, odprowadzenie dochodów.
6. Sporządzanie sprawozdań cząstkowych w zakresie przydzielonych rejestrów.
7. Sporządzanie wniosków o przekazanie środków PFRON.
8. Wystawianie not korygujących i obciążeniowych dotyczących wszelkich sprostowań, ewentualnego mylnego finansowania, księgowania oraz przeksięgowania należności i zobowiązań, ewidencja odsetek.
9. Czuwanie na bieżącym egzekwowaniem należności i zobowiązań, ewidencja odsetek.
10. Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.
11. Przygotowywanie dokumentacji i udzielanie wyjaśnień dla organów kontroli.
12. Realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informacji.
13. Archiwizacja dokumentacji.


Miejsce pracy:
Niepodległości 36, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Pracodawca:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie średnie. Kierunek/ specjalność ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowości budżetowej. Uprawnienia, umiejętności: doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych , ustawy o samorządzie województwa, ustawy prawo zamówień publicznych , rozporządzeń dotyczących sprawozdawczości, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność stosowania właściwych przepisów prawa, samodzielność.


Inne wymagania:
Wykształcenie średnie. Kierunek/ specjalność ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowości budżetowej. Uprawnienia, umiejętności: doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych , ustawy o samorządzie województwa, ustawy prawo zamówień publicznych , rozporządzeń dotyczących sprawozdawczości, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność stosowania właściwych przepisów prawa, samodzielność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Izabela Flögel

Nr telefonu:
68 323 18 80

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 19.11.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 352350
Udostępnij:
Dodano: 19.11.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 352350

Zobacz inne oferty

Do góry