StPr/25/0275
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się o przysługujących im prawach i uprawnieniach w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem";
2) przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego wraz z wymaganą dokumentacją;
3) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
4) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
5) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w tych sprawach;
6) przekazywanie do Biura Informacji Gospodarczej - informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych;
7) przeprowadzenie wywiadów alimentacyjnych w celu ustalenia sytuacji rodzinnej, dochodowej i zawodowej dłużnika alimentacyjnego, przyczyn niełożenia na utrzymanie osoby uprawnionej oraz odebrania oświadzenia majątkowego;
8) przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu;
9) obsługa komputerowych systemów teleinformatycznych dotyczących świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego itp. tj.:
- wprowadzanie danych,
- sporządzanie list wypłat oraz list skłądek na ubezpieczenie emerytalno - rentowe i zdrowotne,
- elektroniczne lub pisemne pozyskiwanie danych, wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
10) przygotowywanie sprawozdań z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego,
11) Współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemó zabezpieczenia społecznego, wykonywanie innych czynności nie wymienionych powyżej , nie zbędnych na zajmowanym stanowisku.
Miejsce pracy:
67-221 Wietszyce 46, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera Word, Exell, Office
- Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: pedagogika, socjologia, administracja, rachunkowość lub ekonomia. Minimalny staż pracy 3 lata na stanowisku związanym z przyjmowaniem wniosków i obsługą klienta. Umiejętność obsługi programów informatycznych Word, Excel i innych związanych z obsługą klienta.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: pedagogika, socjologia, administracja, rachunkowość lub ekonomia. Minimalny staż pracy 3 lata na stanowisku związanym z przyjmowaniem wniosków i obsługą klienta. Umiejętność obsługi programów informatycznych Word, Excel i innych związanych z obsługą klienta.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Patrycja Chmielniak
Nr telefonu:
767275524
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP