StPr/24/2117
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 400 do 6 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie: https://mzuk.bip.gliwice.eu/kategoria/ogloszenia-o-naborach-do-jednostek
Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, energetyka, inżynieria sanitarna, instalacje elektryczne, min. 2 lata stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, a cztery lata stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego, doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach oraz w pracy w administracji samorządowej/publicznej, wykonawstwie lub nadzorze lub działalność własna, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) oraz urządzeń biurowych, prawo jazdy min. kat. B, znajomość aktów prawnych i przepisów: Ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r., (Dz. U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.), Ustawa Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r., (Dz. U. 2001 nr 62 poz. 627 z późn. zm.), Ustawa Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r., (Dz. U. 1997 nr 54 poz. 348 z późn. zm.), Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego, (Dz. U. 1960 nr 30 poz. 168 z późn. zm.); wymagania pożądane: posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej (w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno kanalizacyjnych), zakres obowiązków: nadzór nad realizacją robót inwestycyjnych i remontowych, opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowo wykonawczych, nadzorowanie inwestycji i remontów oraz przeglądów okresowych i gwarancyjnych, przygotowanie specyfikacji technicznych do postępowań przetargowych na roboty remontowe i inwestycyjne, w tym na OZE, przygotowanie zapytań ofertowych, zleceń, pism, odpowiedzi na interpelacje, skargi i wnioski, przygotowanie zleceń na wykonanie przeglądów okresowych urządzeń technicznych obiektów i pomiarów instalacji elektrycznych i technologicznych, współpraca z Urzędem Miejskim i innymi organami administracji państwowej w sprawach formalno prawnych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
Miejsce pracy:
Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- zawód: Inspektor dozoru technicznego (wymagany staż - lata: 2)
- obsługa komputera - pakiet Office
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dział Kadr
Nr telefonu:
32 335 04 35 32 335 04 37
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oświadczenia, CV, kwestionariusz oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 25 listopada 2024 roku do godz. 15:00 w Dziale Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15