StPr/25/0875
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
do uzgodnienia miejsce pracy: Płock/Maszewo Pracodawca oferuje: -stabilne warunki pracy w ramach umowy o pracę w firmie ze 130-letnią tradycją, -możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego, -nowoczesne narzędzia pracy, -motywacyjne premie i nagrody wynikające z systemu ocen pracowniczych, -możliwość skorzystania z atrakcyjnych ubezpieczeń grupowych na życie i zdrowotne, -bogaty pakiet świadczeń socjalnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą, niskooprocentowane pożyczki, itp.), -kursy zawodowe i szkolenia specjalistyczne.
Zakres obowiązków:
-wykonywanie inspekcji TV kanalizacji (sterowanie kamerą odbywa się w pomieszczeniu operatora za pomocą pulpitu sterowniczego zlokalizowanego w samochodzie),
-raportowanie postępu prac, zagrożeń mogących wpływać na niedotrzymanie terminu robót
-opracowywanie i realizacja harmonogramów inspekcji TV sieci kanalizacyjnej, lokalizacja miejsc awarii kanałów i ustalanie ich przyczyn, weryfikacja stanu technicznego nowo wybudowanych sieci i przyłączy kanalizacyjnych,
-bezpośredni nadzór nad pracownikiem pełniącym funkcje pomocnika-kierowcy,
-przestrzeganie obowiązujących przepisów PPOŻ i BHP,
-nadzór i dbałość o powierzony sprzęt,
-reprezentowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
-zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług.
Miejsce pracy:
Harcerza Antolka Gradowskiego 11, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
"WODOCIĄGI PŁOCKIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: inżynieria środowiska oraz pokrewne
- Prawo jazdy kat. B
- -2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku -czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej, projektów i schematów branży sanitarnej, -wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu instalacji sanitarnych, -samodzielność podczas wykonywania powierzanych prac, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania, -dobra organizacja pracy, -umiejętności pracy w zespole, -biegła znajomość pakietu Office, -znajomość programu AutoCAD, -podstawowa umiejętność kosztorysowania robót, -pracowitość, komunikatywność.
Inne wymagania:
-2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku -czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej, projektów i schematów branży sanitarnej, -wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu instalacji sanitarnych, -samodzielność podczas wykonywania powierzanych prac, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania, -dobra organizacja pracy, -umiejętności pracy w zespole, -biegła znajomość pakietu Office, -znajomość programu AutoCAD, -podstawowa umiejętność kosztorysowania robót, -pracowitość, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Zaloguj się przez Facebook