INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA DRÓG

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA DRÓG

Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0491

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
1) nadzór nad bieżącym utrzymaniem dróg gminnych, w tym dróg wewnętrznych, w szczególności nad wykonywaniem prac konserwacyjnych, naprawczych, porządkowych oraz innych działań zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu; 2) systematyczne dokonywanie przeglądów bieżących stanu technicznego dróg gminnych oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji; 3) przyjmowanie zgłoszeń o awariach na drogach gminnych; 4) podejmowanie działań mających na celu usunięcie awarii, zagrożeń w pasie drogowym i minimalizację ich negatywnych skutków dla użytkowników dróg, w tym stałe monitorowanie pasa drogowego pod kątem koniecznych napraw; 5) nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym i czystości przystanków autobusowych oraz wiat przystankowych;

Miejsce pracy:
Rynek 26, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miasta Gostynina

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • prawo jazdy kat B, praca z komputerem, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • [Umiejętność 2] : umiejętność analizy danych dotyczących stanu technicznego infrastruktury drogowej i planowania działań naprawczych [Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, umiejętność planowania, koordynacji i nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych [Inne] : Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i procedur urzędowych, sporządzania pism urzędowych, notatek i decyzji zgodnie z zasadami kancelaryjnymi, a także w zakresie dbałości o terminowość, kompletność i poprawność formalną dokumentacji, umiejętności koordynacji zadań międzywydziałowych oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami i instyt publicznymi


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : umiejętność analizy danych dotyczących stanu technicznego infrastruktury drogowej i planowania działań naprawczych [Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, umiejętność planowania, koordynacji i nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych [Inne] : Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i procedur urzędowych, sporządzania pism urzędowych, notatek i decyzji zgodnie z zasadami kancelaryjnymi, a także w zakresie dbałości o terminowość, kompletność i poprawność formalną dokumentacji, umiejętności koordynacji zadań międzywydziałowych oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami i instyt publicznymi

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Reichelt-Nyckowska

Nr telefonu:
24 236 07 24

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 01.11.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 344324
Udostępnij:
Dodano: 01.11.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 344324

Zobacz inne oferty

Do góry