StPr/25/0491
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) nadzór nad bieżącym utrzymaniem dróg gminnych, w tym dróg wewnętrznych, w szczególności nad wykonywaniem prac konserwacyjnych, naprawczych, porządkowych oraz innych działań zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu; 2) systematyczne dokonywanie przeglądów bieżących stanu technicznego dróg gminnych oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji; 3) przyjmowanie zgłoszeń o awariach na drogach gminnych; 4) podejmowanie działań mających na celu usunięcie awarii, zagrożeń w pasie drogowym i minimalizację ich negatywnych skutków dla użytkowników dróg, w tym stałe monitorowanie pasa drogowego pod kątem koniecznych napraw; 5) nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym i czystości przystanków autobusowych oraz wiat przystankowych;
Miejsce pracy:
Rynek 26, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Gostynina
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat B, praca z komputerem, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- [Umiejętność 2] : umiejętność analizy danych dotyczących stanu technicznego infrastruktury drogowej i planowania działań naprawczych [Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, umiejętność planowania, koordynacji i nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych [Inne] : Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i procedur urzędowych, sporządzania pism urzędowych, notatek i decyzji zgodnie z zasadami kancelaryjnymi, a także w zakresie dbałości o terminowość, kompletność i poprawność formalną dokumentacji, umiejętności koordynacji zadań międzywydziałowych oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami i instyt publicznymi
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : umiejętność analizy danych dotyczących stanu technicznego infrastruktury drogowej i planowania działań naprawczych [Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, umiejętność planowania, koordynacji i nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych [Inne] : Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i procedur urzędowych, sporządzania pism urzędowych, notatek i decyzji zgodnie z zasadami kancelaryjnymi, a także w zakresie dbałości o terminowość, kompletność i poprawność formalną dokumentacji, umiejętności koordynacji zadań międzywydziałowych oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami i instyt publicznymi
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Reichelt-Nyckowska
Nr telefonu:
24 236 07 24
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook