To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Siewierz
INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1228

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN

Zakres obowiązków:
1. Opracowanie i bieżąca aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień.
2. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.
3. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy, w zakresie określonym w wewnętrznym regulaminie udzielania zamówień publicznych.
5. Organizowanie posiedzeń komisji przetargowej, udział w pracach komisji oraz obsługa techniczno-organizacyjna komisji.
6. Sporządzanie protokołów z przeprowadzanych postępowań.
7. Przygotowywanie projektów umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Egzekwowanie, zwalnianie i przedłużanie ważności zabezpieczeń należytego wykonania umów oraz zabezpieczeń z tytułu gwarancji jakości.
9. Współdziałanie z organami kontroli.
10. Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
pierwsza umowa o pracę na 6 miesięcy następnie przedłużenie.
godziny pracy od 7.30 do 15.30 - poniedziałek,środa,czwartek
wt. 7:30-17:00; pt. 7:30-14:00

Miejsce pracy:
Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Microsoft Office obsługa
  • 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, mile widziane o kierunku prawo, administracja, ekonomia lub pokrewne. 3. Staż pracy: minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej z zamówieniami publicznymi. 4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Microsoft Office). 9.Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej oraz niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych.


Inne wymagania:
1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, mile widziane o kierunku prawo, administracja, ekonomia lub pokrewne. 3. Staż pracy: minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej z zamówieniami publicznymi. 4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Microsoft Office). 9.Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej oraz niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 64 99 464

Wymagane dokumenty:
1. CV oraz list motywacyjny. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia, itp. 4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające staż pracy. 5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych. 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Miejsce i termin złożenia dokumentów: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór Inspektor ds. zamówień publicznych na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane oraz poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie. Termin składania ofert upływa w dniu 31 października 2025 r. o godzinie 14.00 . Miejsce i termin złożenia dokumentów: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór Inspektor ds. zamówień publicznych na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane oraz poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie. Termin składania ofert upływa w dniu 31 października 2025 r. o godzinie 14.00 . Miejsce i termin złożenia dokumentów: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór Inspektor ds. zamówień publicznych Miejsce i termin złożenia dokumentów: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór Inspektor ds. zamówień publicznych na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane oraz poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie. Termin składania ofert upływa w dniu 31 października 2025 r. o godzinie 14.00 .
Dodano: 24.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 340070
Udostępnij:
Dodano: 24.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 340070

Zobacz inne oferty

Do góry