INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 150 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0698

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 150 PLN

Zakres obowiązków:
• kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych jak i na podstawie wewnętrznego regulaminu,• kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych jak i na podstawie wewnętrznego regulaminu,• kompleksowe opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, obejmujące specyfikacje warunków zamówienia, opisy przedmiotu zamówienia, projekty umów, szacowanie wartości zamówienia oraz określanie warunków udziału i kryteriów oceny ofert,• przygotowywanie planów zamówień publicznych, prowadzenie rejestrów, sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych oraz opracowywanie raportów

Miejsce pracy:
Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie

Pracodawca:
Urząd Gminy w Andrespolu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komputera MS Ofice
  • [Umiejętność 1] : pełna treść ogłoszenia na stronie BIP Urzędu Gminy w Andrespolu [Inne] : • doświadczenie w korzystaniu z platformy e-zamówienia UZP, eNotices; • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych, • podstawowa znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i o finansach publicznych, • odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, zdolności negocjacyjne.


Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : pełna treść ogłoszenia na stronie BIP Urzędu Gminy w Andrespolu [Inne] : • doświadczenie w korzystaniu z platformy e-zamówienia UZP, eNotices; • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych, • podstawowa znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i o finansach publicznych, • odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, zdolności negocjacyjne.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Rafał Frankiewicz

Nr telefonu:
42 213 24 40

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 07.11.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 347437
Udostępnij:
Dodano: 07.11.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 347437

Zobacz inne oferty

Do góry