INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI K/M

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/11815

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
• prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu Zakupów,
• uczestniczenie w pracach komisji przetargowej,
• publikacja dokumentacji postępowania w oficjalnych publikatorach oraz na platformie zakupowej,
• tworzenie wniosków o udzielenie zamówienia i obsługa procesów zakupowych,
• współtworzenie planu zamówień,
• współtworzenie okresowych sprawozdań i raportów,
• opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących procesu udzielania zamówień,
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz kontrola w tym zakresie.

Miejsce pracy:
Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Technik administracji* (wymagany staż - lata: 2)
  • Szkolenie - Nowelizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Bardzo dobra znajomość obsługi komputera środowisko Windows oraz Internetu
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe, - 2 lata doświadczenia zawodowego, - odbyte szkolenie - Nowelizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych - znajomość orzecznictwa KIO, SO, TSUE - umiejętność tworzenia dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera środowisko Windows oraz Internetu. Kontakt: email: [email protected]


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe, - 2 lata doświadczenia zawodowego, - odbyte szkolenie - Nowelizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych - znajomość orzecznictwa KIO, SO, TSUE - umiejętność tworzenia dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera środowisko Windows oraz Internetu. Kontakt: email: [email protected]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Kantorowska

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 05.12.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 360836
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 360836

Zobacz inne oferty

2 148 EURbrutto
Nowe
Larnaka
2 148 EURbrutto
Dodano: 5 godz. temu
1 826 EURbrutto
Nowe
Larnaka
1 826 EURbrutto
Dodano: 5 godz. temu
1 708 EURbrutto
Nowe
Larnaka
1 708 EURbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Nowe

MURARZ

2 148 EURbrutto
Nowe
Larnaka
2 148 EURbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pyrzyce
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry