INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 700 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0161

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 6 700 PLN

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i realizowanie procesu udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również na podstawie wewnętrznych Regulaminów ;koordynowanie realizacji umów przetargowych oraz wynikających z wewnętrznych regulaminów. Nadzór nad ich prawidłową realizacją oraz nad ciągłością zawieranych umów; prowadzenie i koordynowanie wszystkich spraw wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych regulaminów;
sporządzanie rocznego planu postępowań oraz rocznego planu zamówień publicznych; sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych; bieżąca realizacja zapotrzebowań /zakupów zgłaszanych przez komórki organizacyjne Spec. Psych. ZOZ w Łodzi; obsługa magazynu.

Miejsce pracy:
Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Pracodawca:
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowtnej w Łodzi

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Szkolenie:Prawo zamówień publicznych
  • Wymagania dodatkowe: - łatwość przyswajania wiedzy, - analityczny sposób myślenia, - umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych, - obiektywizm w działaniu i ocenianiu, - odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.


Inne wymagania:
Wymagania dodatkowe: - łatwość przyswajania wiedzy, - analityczny sposób myślenia, - umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych, - obiektywizm w działaniu i ocenianiu, - odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Adler

Nr telefonu:
427155777

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 21.01.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 121244
Udostępnij:
Dodano: 21.01.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 121244

Zobacz inne oferty

4 700 złbrutto
Nowe
Wołczkowo
4 700 złbrutto
Dodano: 20 min temu
5 200 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 200 złbrutto
Dodano: 20 min temu
5 200 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 200 złbrutto
Dodano: 20 min temu
32,60 złbrutto
Nowe
Szczecin
32,60 złbrutto
Dodano: 20 min temu
45 złbrutto
Nowe
Szczecin
45 złbrutto
Dodano: 20 min temu
Do góry