Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 600 PLN
+ wysługa lat od 5-20%Zakres obowiązków:
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych
Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/
Miejsce pracy: ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe, średnie; staż pracy: przy wykształceniu wyższym minimum 3 lata, przy wykształceniu średnim minimum 5 lat; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe: prawo, administracja, ekonomia, podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; znajomość: platformy e-Zamówienia, eNotis, znajomość obsługi programów komputerowych Word, Excel, urządzeń biurowych; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy: wskazane doświadczenie na stanowisku urzędniczym związanym z zamówieniami publicznymi w samorządzie lub w urzędzie państwowym; umiejętności zawodowe/predyspozycje osobowościowe: umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy, samodzielność, skrupulatność, komunikatywność, sumienność, postawa etyczna, bezstronność; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe, średnie; staż pracy: przy wykształceniu wyższym minimum 3 lata, przy wykształceniu średnim minimum 5 lat; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe: prawo, administracja, ekonomia, podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; znajomość: platformy e-Zamówienia, eNotis, znajomość obsługi programów komputerowych Word, Excel, urządzeń biurowych; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy: wskazane doświadczenie na stanowisku urzędniczym związanym z zamówieniami publicznymi w samorządzie lub w urzędzie państwowym; umiejętności zawodowe/predyspozycje osobowościowe: umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy, samodzielność, skrupulatność, komunikatywność, sumienność, postawa etyczna, bezstronność; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Lidia Wierzbicka
Nr telefonu:
54 411 64 54 w. 101,120,125
Wymagane dokumenty:
Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon