To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Włocławek
INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH R16/2414-1285/24

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH R16/2414-1285/24

Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/2412



Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 600 PLN
+ wysługa lat od 5-20%Zakres obowiązków:
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych
Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/

Miejsce pracy: ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe, średnie; staż pracy: przy wykształceniu wyższym minimum 3 lata, przy wykształceniu średnim minimum 5 lat; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe: prawo, administracja, ekonomia, podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; znajomość: platformy e-Zamówienia, eNotis, znajomość obsługi programów komputerowych Word, Excel, urządzeń biurowych; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy: wskazane doświadczenie na stanowisku urzędniczym związanym z zamówieniami publicznymi w samorządzie lub w urzędzie państwowym; umiejętności zawodowe/predyspozycje osobowościowe: umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy, samodzielność, skrupulatność, komunikatywność, sumienność, postawa etyczna, bezstronność; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe, średnie; staż pracy: przy wykształceniu wyższym minimum 3 lata, przy wykształceniu średnim minimum 5 lat; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe: prawo, administracja, ekonomia, podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; znajomość: platformy e-Zamówienia, eNotis, znajomość obsługi programów komputerowych Word, Excel, urządzeń biurowych; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy: wskazane doświadczenie na stanowisku urzędniczym związanym z zamówieniami publicznymi w samorządzie lub w urzędzie państwowym; umiejętności zawodowe/predyspozycje osobowościowe: umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy, samodzielność, skrupulatność, komunikatywność, sumienność, postawa etyczna, bezstronność; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Lidia Wierzbicka

Nr telefonu:
54 411 64 54 w. 101,120,125

Wymagane dokumenty:
Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 15.10.2024, 18:00
ID ogłoszenia: 28954
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2024, 18:00
ID ogłoszenia: 28954

Zobacz inne oferty

8 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Komańcza
8 000 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
1 994,40 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Tarnobrzeg
1 994,40 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
226 - 316 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Adamówka
226 - 316 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
4 908 - 5 915 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Mielec
4 908 - 5 915 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
4 300 - 4 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Mielec
4 300 - 4 300 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
Do góry