INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - UMOWA NA ZASTĘPSTWO (NR REF. 342/TZ/25) K/M

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - UMOWA NA ZASTĘPSTWO (NR REF. 342/TZ/25) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 400 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/09347

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę; - dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy; - pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych); - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie; - gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia;

Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- opracowywanie w oparciu o materiały otrzymane z właściwych merytorycznie działów dokumentów wydawanych wykonawcom (specyfikacje, zaproszenia, zapytania, itp.),
- opracowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami,
- prowadzenie rejestrów: postępowań, umów,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych, konkursowych,
- współdziałanie z pozostałymi pracownikami działu Zamówień Publicznych oraz pracownikami ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy i wchodzących w jego skład DOM-ami w realizacji ww. obowiązków,
- wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych,
- ogłaszanie za pomocą platformy dedykowanej zamówieniom publicznym informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia, umieszczanie dokumentacji do postępowań prowadzonych przez pracownika,
- ogłaszanie za pomocą Portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia,
- ogłaszanie za pomocą Portalu internetowego Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia,
- przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań przetargowych oraz współpraca z działem Radców prawnych w ww. zakresie,
- przygotowywanie planu zamówień publicznych na rok bieżący i kolejny,
- przygotowywanie sprawozdań z zamówień publicznych,
- wykonywanie pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp oraz stosowanie się do wydawanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych,
- zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie działania ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.


Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
  • Program Outlook (poczta elektroniczna), Obsługa komputera, Zamówienia publiczne, Pakiet MS Office
  • Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), - nieposzlakowana opinia, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Outlook, - staż pracy minimum 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, - minimum 1 roczne doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych po stronie zamawiającego z okresu ostatnich 3 lat. Wymagania pożądane: - wykształcenie wyższe, - mile widziane studnia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 03.09.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Inspektor ds. zamówień publicznych nr ref. 342/TZ/25 umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 17.09.2025 r. do godz. 15.00 Pełna treść ogłoszenia jest dostępna na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy Kontakt: 22 549-37-16, 22 549-37-56


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), - nieposzlakowana opinia, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Outlook, - staż pracy minimum 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, - minimum 1 roczne doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych po stronie zamawiającego z okresu ostatnich 3 lat. Wymagania pożądane: - wykształcenie wyższe, - mile widziane studnia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 03.09.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Inspektor ds. zamówień publicznych nr ref. 342/TZ/25 umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 17.09.2025 r. do godz. 15.00 Pełna treść ogłoszenia jest dostępna na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy Kontakt: 22 549-37-16, 22 549-37-56

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
22 549-37-16, 22 549-37-56

Wymagane dokumenty:
Pełna treść ogłoszenia jest dostępna na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 04.09.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 307106
Udostępnij:
Dodano: 04.09.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 307106

Zobacz inne oferty

2 360 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Ostrowiec Świętokrzyski
2 360 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
6 000 PLNbrutto
Nowe
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Osmolin
6 000 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
6 000 PLNbrutto
Nowe
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Osmolin
6 000 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
Do góry