To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Warszawa
INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - UMOWA NA ZASTĘPSTWO (NR REF. 385/TZ/25) K/M

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - UMOWA NA ZASTĘPSTWO (NR REF. 385/TZ/25) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Znajomość języka
polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10213

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
+ premia uznaniowa + dodatek stażowy. Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy, - pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych), - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, - gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia.

Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- opracowywanie w oparciu o materiały otrzymane z właściwych merytorycznie działów dokumentów wydawanych wykonawcom (specyfikacje, zaproszenia, zapytania, itp.),
- opracowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami,
- prowadzenie rejestrów: postępowań, umów,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych, konkursowych,
- współdziałanie z pozostałymi pracownikami działu Zamówień Publicznych oraz pracownikami ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy i wchodzących w jego skład DOM-ami w realizacji ww. obowiązków,
- wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych,
- ogłaszanie za pomocą platformy dedykowanej zamówieniom publicznym informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia, umieszczanie dokumentacji do postępowań prowadzonych przez pracownika,
- ogłaszanie za pomocą Portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia,
- ogłaszanie za pomocą Portalu internetowego Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia,
- przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań przetargowych oraz współpraca z działem Radców prawnych w ww. zakresie,
- przygotowywanie planu zamówień publicznych na rok bieżący i kolejny,
- przygotowywanie sprawozdań z zamówień publicznych,
- wykonywanie pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp oraz stosowanie się do wydawanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych,
- zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie działania ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.


Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
  • polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • Zamówienia publiczne, Pakiet MS Office, Obsługa komputera
  • Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), - nieposzlakowana opinia, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa Prawo Zamówień Publicznych wraz z rozporządzeniami dotyczącymi zamówień publicznych, Kodeks Cywilny, Ustawa o ochronie danych osobowych, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Outlook, - staż pracy minimum 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, - minimum 1 roczne doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych po stronie zamawiającego z okresu ostatnich 3 lat, - biegła znajomość języka polskiego. Wymagania pożądane: - wykształcenie wyższe, - mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane pracodawca prosi o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 03.10.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac Inspektor ds. zamówień publicznych nr ref. 385/TZ/25 umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika" Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 17.10.2025 r. do godz. 15.00.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), - nieposzlakowana opinia, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa Prawo Zamówień Publicznych wraz z rozporządzeniami dotyczącymi zamówień publicznych, Kodeks Cywilny, Ustawa o ochronie danych osobowych, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Outlook, - staż pracy minimum 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, - minimum 1 roczne doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych po stronie zamawiającego z okresu ostatnich 3 lat, - biegła znajomość języka polskiego. Wymagania pożądane: - wykształcenie wyższe, - mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane pracodawca prosi o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 03.10.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac Inspektor ds. zamówień publicznych nr ref. 385/TZ/25 umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika" Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 17.10.2025 r. do godz. 15.00.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 04.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 328174
Udostępnij:
Dodano: 04.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 328174

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Chorzów
30,50 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Opole
30,50 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
4 666 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Opole
4 666 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Międzyzdroje
5 000 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
685,29 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Nawodna
685,29 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
Do góry