INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SEKCJI DS. INWESTYCJI WYDZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW KWP W ŁODZI

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SEKCJI DS. INWESTYCJI WYDZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW KWP W ŁODZI

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 967,95 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1655

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 967,95 PLN
+ wysługa lat

Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- przygotowuje procedury przetargowe zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami wewnętrznie obowiązującymi w celu zawarcia umów z dostawcami/wykonawcami;
- przygotowuje postępowania w przypadkach, gdy nie jest wymagane powołanie Komisji Przetargowej w celu zapewnienia KWP w Łodzi i jednostek jej podległych niezbędnych dostaw/usług, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- sporządza plany zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- kontroluje pod względem finansowym wykonanie wszystkich umów oraz formalnie nadzoruje przestrzeganie procedur przetargowych w Wydziale Inwestycji i Remontów, w tym prowadzi karty postępowania z wyłączenia w celu dokumentowania i kontrolowania ponoszonych wydatków w poszczególnych grupach asortymentowych.
Warunki pracy:
praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca na I piętrze.
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Nagrody jubileuszowe
- Dodatek za wysługę lat
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13"
- Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy.

Dodatkowe informacje
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia;
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich);
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert;
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia;
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy;
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca;
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów;
- wynagrodzenie: 1,8000 mnożnik kwoty bazowej tj. 4967,95 zł brutto + wysługa lat;
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej: lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane odręcznie,
- planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot),
- szczegółowe informacje dot. ogłoszenia można uzyskać pod nr tel. 47 841 28 85.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KWP w Łodzi w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty: https://lodzka.bip.policja.gov.pl/KPL/sygnalisci/44078,Procedura-KWP-w-Lodzi-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html .





Miejsce pracy:
Pienista 71, 94-109 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Pracodawca:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W ŁODZI

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie - Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zamówień publicznych lub powyżej 4 lat w administracji publicznej - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych - komunikatywność i umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych - umiejętność: stosowania przepisów prawnych, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - wykształcenie: wyższe - przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych - znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie - Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zamówień publicznych lub powyżej 4 lat w administracji publicznej - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych - komunikatywność i umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych - umiejętność: stosowania przepisów prawnych, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - wykształcenie: wyższe - przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych - znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
47 841 28 85

Wymagane dokumenty:
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/-a, nie pełnił/-a służby w organach bezpieczeństwa i nie był/-a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia lub późnej. - kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego. - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe): - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia - kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych Aplikuj do: do 5 maja 2025 W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 151151" na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Wydział Kadr i Szkolenia ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Przetwarzanie danych osobowych DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 8412062, e-mail: [email protected] 3. Dane osobowe, zwane dalej danymi, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji. 5. W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Aplikuj do: do 5 maja 2025 W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 151151" na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Wydział Kadr i Szkolenia ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Dodano: 26.04.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 199399
Udostępnij:
Dodano: 26.04.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 199399

Zobacz inne oferty

Do góry