StPr/24/4153
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 731,37 PLN
+ wysługa lat
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- sporządza opis przedmiotu zamówienia, ustala wartość zamówienia oraz przygotowuje inne niezbędne dokumenty do postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia wydziałowi zakup niezbędnych towarów i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- uczestniczy w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych przez Wydział Transportu KWP w Łodzi,
- prowadzi ewidencję pojazdów służbowych w celu ustalenia stanu faktycznego,
- analizuje i opracowuje posiadane dane dotyczące eksploatacji pojazdów w celu przygotowania zestawień na potrzeby zamówień publicznych oraz dla jednostek nadrzędnych,
- weryfikuje listy wypłat za czynności wykonywane poza obowiązki służbowe wykonywane przy pojazdach służbowych przez funkcjonariuszy KWP w Łodzi,
- uczestniczy w pracach komisji inwentaryzacyjnych i komisji do przeprowadzenia przeglądu środków transportu oraz zaplecza obsługowo - naprawczego garnizonu łódzkiego w celu przekazania rzetelnych informacji i danych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji oraz Głównej Komisji Inwentaryzacyjnej,
- monitoruje gospodarkę odpadami produkcyjnymi wytworzonymi w Wydziale Transportu KWP w Łodzi i POT-ach w celu przekazania ich uprawnionym podmiotom gospodarczym do utylizacji.
Warunki pracy
praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, oświetlenie naturalne i sztuczne, obecność wind w budynku, praca na III piętrze
Dodatkowe informacje
- wynagrodzenie: 1,8000 mnożnik kwoty bazowej tj. 4731,37 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.
- planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot)
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat Procedury KWP w Łodzi w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalistów: https://lodzka.bip.policja.gov.pl/KPL/sygnalisci/44078,Procedura-KWP-w-Lodzi-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html
Miejsce pracy:
Stokowska 21/25, 91-048 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W ŁODZI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) - Wykształcenie: średnie - Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej - znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych, - podstawowa znajomość budowy samochodów, - umiejętność obsługi komputera, - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - Wykształcenie: wyższe techniczne - Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej Co oferujemy - Indywidualny rozkład czasu pracy - Dofinansowanie do wypoczynku pracowników - Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13" - Nagrody jubileuszowe - Dodatek za wysługę lat - Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej - Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy Dostępność: - nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną, - jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Inne wymagania:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) - Wykształcenie: średnie - Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej - znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych, - podstawowa znajomość budowy samochodów, - umiejętność obsługi komputera, - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - Wykształcenie: wyższe techniczne - Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej Co oferujemy - Indywidualny rozkład czasu pracy - Dofinansowanie do wypoczynku pracowników - Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13" - Nagrody jubileuszowe - Dodatek za wysługę lat - Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej - Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy Dostępność: - nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną, - jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (dokumenty niezbędne) - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydanego przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego. - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Aplikuj do 25 listopada 2024 roku na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Wydział Kadr i Szkolenia ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 144988" Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2024 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KWP w Łodzi w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty: https://lodzka.bip.policja.gov.pl/KPL/sygnalisci/44078,Procedura-KWP-w-Lodzi-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe - klauzula informacyjna Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 841 20 62, email: [email protected] 3. Dane osobowe, zwane dalej danymi, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji. 5. W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.