StPr/25/0899
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie działań doradczych i informacyjno-edukacyjnych w zakresie OZE, efektywności energetycznej, źródeł ogrzewania, dostępnhych programów dofinansowania, uchwały antysmogowj, a także pomoc dla mieszkańców w wypełnianiu wniosków o dofinansowanie i ich rozliczaniu (w szczególnosci dla osób wykluczonych).
Koordynowanie realizacji przyjetej strategii ochrony powietrza (Program ochrony powietrza dla województwa małopolskiego), aby zapewnić trwałość i efektywność prowadzonych działań.
Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych.
Pozyskiwanie środków zewnetrznych przeznaczonych na ochronę powietrza.
Aktualizacja bazy CEEB na podstawie danych przekazywanych przez właścicieli i zarządców budynków.
Kontrole z zakresu ochrony powietrza wskazane w przepisach.
Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienie sprawnej i właścicwej obsługi interesantów.
Odpisywanie na pisma przychodzące.
Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza, Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.
Pozostałe zadania zgodne ze stanowiskiem.
Miejsce pracy:
Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Trzyciąż
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jednostkach samorządu terytorialnego. Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym. Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej. Znajomosć obsługi komputera i podstawowych programów. Umiejetnosć pracy w zespole. Samodzielność myslenia i działania. Umiejętność podejmowania decyzji. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powirzone zadania. Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności: - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. - Ustawa - prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Program Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego. - Uchwała antysmogowa dla Małopolski.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jednostkach samorządu terytorialnego. Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym. Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej. Znajomosć obsługi komputera i podstawowych programów. Umiejetnosć pracy w zespole. Samodzielność myslenia i działania. Umiejętność podejmowania decyzji. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powirzone zadania. Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności: - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. - Ustawa - prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Program Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego. - Uchwała antysmogowa dla Małopolski.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
12 389 40 01
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV na adres: [email protected] Tel.: 12/389 40 01
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook