StPr/25/0907
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie działań doradczych i informacyjno-edukacyjnych w zakresie OZE, efektywności
energetycznej, źródeł ogrzewania, dostępnych programów dofinansowania, uchwały antysmogowej, a także pomoc dla mieszkańców w wypełnianiu wniosków o dofinansowanie i ich rozliczaniu (w szczególności dla osób wykluczonych).
2) Koordynowanie realizacji przyjętej strategii ochrony powietrza (Program ochrony powietrza dla województwa małopolskiego), aby zapewnić trwałość i efektywność prowadzonych działań,
3) Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na poziomie lokalnym, aktywizacja środowisk opiniotwórczych oraz bezpośredni przekaz do mieszkańców,
4) Świadczenie pomocy osobom dotkniętym ubóstwem energetycznym w uzyskaniu dofinansowania do inwestycji w poprawę efektywności energetycznej oraz poprzez edukację w zakresie oszczędności energii,
5) Pozyskiwanie środków zewnętrznych przeznaczonych na ochronę powietrza tj. min..:
- na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń,
- podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie,
- na realizację programów pomocowych dla mieszkańców służących ograniczaniu emisji zanieczyszczeń.
6) Mobilizacja mieszkańców do korzystania z dostępnych instrumentów
finansowych, umożliwiających wymianę nieefektywnych kotłów grzewczych lub przeprowadzenia termomodernizacji budynku,
7) Służenie mieszkańcom bezpośrednią pomocą doradczą w zakresie wymiany źródła c.o. i c.w.u. oraz zakresu modernizacji energetycznej budynku,
8) Aktualizacja bazy CEEB na podstawie danych przekazywanych przez właścicieli i zarządców budynków.
9) Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych w zakresie przeciwdziałania zmianom klimatu, adaptacji do tych zmian i łagodzenia ich skutków,
10) Promowanie działań związanych z oszczędzaniem wody, wykorzystaniem deszczówki,
11) Prowadzenie działań wpływających na zachowanie jak i zwiększenie obszarów zieleni miejskiej.
12) Monitorowanie i projektowanie budżetu w ramach zadania, rozliczanie wydatków związanych z funkcjonowaniem systemu.
13) Zbieranie informacji w celach inwentaryzacyjnych stworzenie ankiety, prowadzenie spotkań w celu dokonania inwentaryzacji źródeł emisji w gminie.
14) Współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochroną powietrza.
15) Kontrole z zakresu ochrony powietrza wskazane w przepisach.
16) Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.
17) Odpisywanie na pisma przychodzące.
18) Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.
Miejsce pracy:
Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Trzyciąż
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jst. Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska 1) Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym, 3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, 4) Umiejętność pracy w zespole. 5) Samodzielność myślenia i działania. 6) Umiejętność podejmowania decyzji. 7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania. 8) Prawo jazdy kat. B 9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej. 10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności: - - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, - Ustawa prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r., - Program Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego, - Uchwała antysmogowa dla Małopolski,
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jst. Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska 1) Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym, 3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, 4) Umiejętność pracy w zespole. 5) Samodzielność myślenia i działania. 6) Umiejętność podejmowania decyzji. 7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania. 8) Prawo jazdy kat. B 9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej. 10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności: - - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, - Ustawa prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r., - Program Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego, - Uchwała antysmogowa dla Małopolski,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
123894001
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV na adres: [email protected] Tel.: 12/389 40 01
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook