INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

INSPEKTOR/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0355

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
+ dod.stażowy

Zakres obowiązków:
Sprawozdanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów księgowych, dokonywanie analizy i weryfikacji planu finansowego, dokonywanie zapisów księgowych dokumentów źródłowych, bieżące monitorowanie poziomu kosztów, w tym zobowiązań , pomoc przy sporządzaniu projektu planów dochodów i wydatków, prowadzenie rozliczeń analitycznych kont rozrachunkowych, przygotowanie danych i wstępne sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,wykonywanie czynności inwetaryzacyjnych - ogólny zakres obowiązków na stanowisko: inspektor ds. księgowości/strona BIP UM Świnoujście

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowiskuo odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,w tym przynajmniej rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień po 1 stycznia 2021 r. Umiejętności- uprawnienia: Posiada znajomość regulacji prawnych: Ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera, obsługa systemu VULCAN Okres zatrudnienia: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: u. Wojska Polskiego 1/5 Świnoujście 72-600 Praca w godzinach: 7:00 - 15:00


Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowiskuo odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,w tym przynajmniej rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień po 1 stycznia 2021 r. Umiejętności- uprawnienia: Posiada znajomość regulacji prawnych: Ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera, obsługa systemu VULCAN Okres zatrudnienia: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: u. Wojska Polskiego 1/5 Świnoujście 72-600 Praca w godzinach: 7:00 - 15:00

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Zduńczyk

Wymagane dokumenty:
.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 08.07.2025, 05:20
ID ogłoszenia: 256930
Udostępnij:
Dodano: 08.07.2025, 05:20
ID ogłoszenia: 256930

Zobacz inne oferty

Do góry