StPr/25/0890
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 do 9 250 PLN
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie rocznych planów kontroli i prowadzenie postępowań kontrolnych zgodnie z rocznym planem kontroli oraz na zlecenie Prezydenta,
- nadzór i kontrola nad wydatkowaniem dotacji udzielanych organizacjom pozarządowym i stowarzyszeniom oraz niepublicznym placówkom oświatowym,
- nadzór i kontrola nad działalnością finansową jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie dokumentacji z przebiegu kontroli,
- przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających, doraźnych zgodnie z procedurami i standardami,
- opracowywanie zaleceń i wniosków pokontrolnych i przygotowywanie wystąpień pokontrolnych,
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach oświatowych stosownie do udzielanych upoważnień,
- opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli,
- uczestnictwo w inicjatywach szkoleniowych dotyczących kontroli.
Praca w wymiarze pełnego etatu, w równoważnym systemie pracy, poniedziałek 08:00-18:00, wtorek- czwartek 08:00-16:00, piątek 08:00-14:00. Wysokość wynagrodzenia brutto w przedziale od 4900 zł do 9250 zł, zgodnie z regulaminem wynagradzania.
Miejsce pracy:
Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Pruszkowa
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, wyższe (w tym licencjat)
- Poziom wykształcenia- minimum średnie ekonomiczne oraz minimum 5 lat stażu pracy w przypadku Inspektora. Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, prawo, administracja) oraz minimum 4 lata stażu pracy w przypadku Głównego Specjalisty. - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale kontroli lub audytu, - doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych, - znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo oświatowe oraz o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. Wymagania dodatkowe: - umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów prawa, - umiejętność organizowania pracy oraz działania pod presją czasu, - wysoka kultura osobista, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom, - obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, - biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych, Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/9753/inspektor-glowny-specjalista-biuro-kontroli Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- minimum średnie ekonomiczne oraz minimum 5 lat stażu pracy w przypadku Inspektora. Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, prawo, administracja) oraz minimum 4 lata stażu pracy w przypadku Głównego Specjalisty. - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale kontroli lub audytu, - doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych, - znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo oświatowe oraz o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. Wymagania dodatkowe: - umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów prawa, - umiejętność organizowania pracy oraz działania pod presją czasu, - wysoka kultura osobista, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom, - obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, - biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych, Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/9753/inspektor-glowny-specjalista-biuro-kontroli Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Natalia Chomiuk
Nr telefonu:
22 735 87 82
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie, - list motywacyjny podpisany własnoręcznie, - kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu, - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie, - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail