StPr/25/0350
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 800 PLN
Zakres obowiązków:
- sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- sporządzanie prognoz odziaływania na środowiskowych do aktów planowania przestrzennego,
- sporządzanie prognoz finansowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- wykonywanie analiz urbanistycznych na potrzeby sporządzanych aktów planowania przestrzennego,
- udział w spotkaniach roboczych, posiedzeniach GKUA, prezentacjach, dyskusjach publicznych i spotkaniach otwartych dotyczących procedowanych dokumentów planistycznych, aktów planowania przestrzennego,
- nadzorowanie przebiegu procedur planistycznych zgodnie z harmonogramem realizacji projektów,
- przygotowywanie koncepcji zagospodarowania terenu oraz innych materiałów niezbędnych na etapie procedury planistycznej,
- przygotowywanie opracowań graficznych na potrzeby działań związanych z funkcjonowaniem referatu,
- przygotowywanie pism z zakresu prowadzonych postepowań administracyjnych,
- przygotowywanie pism oraz prowadzenie statystyk z zakresu planowania przestrzennego,
- wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
Link do rekrutacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=334fe4a61b6f49dabda007399b7daa74
Miejsce pracy:
Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Zastosowanie GIS w Geografii i Planowaniu Przestrzennym, Obsługa programów komputerowych, Komputerowe Wspomagaanie Projektowania AutoCAD
- 1. Wymagania niezbędne: a) zweryfikowane na podstawie dokumentów: - wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: planowanie przestrzenne, architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna, architektura krajobrazu lub inne pokrewne, - co najmniej 3 lata udokumentowanego stażu pracy, - minimum pół roku udokumentowanego doświadczenia w administracji samorządowej, - minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia w planowaniu przestrzennym, - doświadczenie w sporządzaniu MPZP, POG, ZPI, lex developer, bilansów zagospodarowania terenów, analiz przestrzennych, warunków zabudowy - potwierdzone dokumentami, - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b) zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej: - znajomość obowiązujących przepisów prawa i zagadnień z zakresu planowania przestrzennego, urbanistyki, - znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska, partycypacji społecznej, - znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, - sprawność i samodzielność w posługiwaniu się oprogramowaniem QGIS, - zaawansowana znajomość oprogramowania CAD (programy AutoCAD, AutoCAD Map3D), GIS (programy ArcMap, ArcGis Pro, QGIS) oraz pakietu Office (Word, Excel). 2. Wymagania dodatkowe: - umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, - znajomość języka angielskiego w mowie i na piśmie na poziomie B2, - umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, - wysoka kultura osobista, umiejętności współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz w kontaktach z klientami Urzędu, - odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a) zweryfikowane na podstawie dokumentów: - wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: planowanie przestrzenne, architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna, architektura krajobrazu lub inne pokrewne, - co najmniej 3 lata udokumentowanego stażu pracy, - minimum pół roku udokumentowanego doświadczenia w administracji samorządowej, - minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia w planowaniu przestrzennym, - doświadczenie w sporządzaniu MPZP, POG, ZPI, lex developer, bilansów zagospodarowania terenów, analiz przestrzennych, warunków zabudowy - potwierdzone dokumentami, - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b) zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej: - znajomość obowiązujących przepisów prawa i zagadnień z zakresu planowania przestrzennego, urbanistyki, - znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska, partycypacji społecznej, - znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, - sprawność i samodzielność w posługiwaniu się oprogramowaniem QGIS, - zaawansowana znajomość oprogramowania CAD (programy AutoCAD, AutoCAD Map3D), GIS (programy ArcMap, ArcGis Pro, QGIS) oraz pakietu Office (Word, Excel). 2. Wymagania dodatkowe: - umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, - znajomość języka angielskiego w mowie i na piśmie na poziomie B2, - umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, - wysoka kultura osobista, umiejętności współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz w kontaktach z klientami Urzędu, - odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Renata Dunaj
Nr telefonu:
224634607
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy), - kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru załącznik nr 1, - skany dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, w tym zaświadczenia, certyfikaty, - skany dokumentów pracy dokumentujących staż pracy i doświadczenie wymagane w pkt 1a ( świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku trwania w zatrudnieniu oraz dokumenty, referencje potwierdzające wymagane doświadczenie); - podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2: skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.), w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - składanie ofert przez internet za pośrednictwem platformy rekrutacyjne