StPr/25/0489
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych na roboty drogowe,
2) sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej,
3) przygotowywanie materiałów przetargowych, ustalanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert w postępowaniach na udzielenie zamówień publicznych na roboty drogowe,
4) określanie obowiązków wykonawcy w umowach na roboty drogowe,
5) przekazywanie placu budowy lub frontu robót wykonawcy,
6) ocena zasadności i sprawdzanie wycen robót dodatkowych,
7) zwoływanie i dokonywanie częściowych i końcowych odbiorów robót,
8) kontrola jakości robót,
9) kontrola terminowości realizacji robót,
10) rozwiązywanie przeszkód technicznych i formalnych ujawnionych w trakcie realizacji robót.
Warunki pracy:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) przewidywany okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
3) praca w podstawowym systemie czasu pracy,
4) miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a- trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą - siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne.
Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.
Szczegółowe informacje/oraz załączniki zamieszczone na stronie:
https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-w-biurze-realizacji-zadan-drogowych-w-wydziale-inwestycji-drog-i-zamowien-publicznych.html
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt 7.30-15.30
Miejsce pracy:
Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne dla kandydata: 1) Posiada wykształcenie wyższe techniczne o kierunku lub specjalności: drogownictwo, inżynieria miejska oraz 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie techniczne o specjalności budowa dróg i mostów kołowych lub pokrewnych oraz 5 letni staż pracy; 2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) Jest obywatelem polskim; 4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) Posiada prawo jazdy ( uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii B). Wymagania dodatkowe pożądane: 1) Posiada znajomość przepisów: - Ustawy prawo budowlane, - Ustawy o drogach publicznych, - Ustawy prawo zamówień publicznych, - Kodeksu cywilnego w zakresie umowy o roboty budowlane i umowy zlecenie, - Rozporządzenia w sprawie przepisów techniczno- budowlanych dotyczących dróg publicznych, - Ustawy KPA, - akty wykonawcze do w/w ustaw. 2) odporność na stres i umiejętność sprawnego działania pod presją czasu i nałożonych zadań; 3) wysoki poziom samodzielności w działaniu i dobra organizacja pracy; 4) rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne; 5) umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach obarczonych ryzykiem; 6) znajomość topografii Powiatu Mikołowskiego.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne dla kandydata: 1) Posiada wykształcenie wyższe techniczne o kierunku lub specjalności: drogownictwo, inżynieria miejska oraz 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie techniczne o specjalności budowa dróg i mostów kołowych lub pokrewnych oraz 5 letni staż pracy; 2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) Jest obywatelem polskim; 4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) Posiada prawo jazdy ( uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii B). Wymagania dodatkowe pożądane: 1) Posiada znajomość przepisów: - Ustawy prawo budowlane, - Ustawy o drogach publicznych, - Ustawy prawo zamówień publicznych, - Kodeksu cywilnego w zakresie umowy o roboty budowlane i umowy zlecenie, - Rozporządzenia w sprawie przepisów techniczno- budowlanych dotyczących dróg publicznych, - Ustawy KPA, - akty wykonawcze do w/w ustaw. 2) odporność na stres i umiejętność sprawnego działania pod presją czasu i nałożonych zadań; 3) wysoki poziom samodzielności w działaniu i dobra organizacja pracy; 4) rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne; 5) umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach obarczonych ryzykiem; 6) znajomość topografii Powiatu Mikołowskiego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Daria Bugiel
Nr telefonu:
323248165
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) Kwestionariusz osobowy wzór do pobrania; 2) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 3) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectwa pracy, zaświadczenia; 4) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wzór do pobrania; 5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych wzór do pobrania; 6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w przypadku złożenia dokumentów dodatkowych niż wymagane wzór do pobrania; 7) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami kat. B- wzór do pobrania. Dodatkowe dokumenty: Kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności; Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 25.12.2025 r. w jednej z wymienionych poniżej formie: - osobiście w siedzibie Starostwa w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a (Kancelaria); - pocztą w formie papierowej (w przypadku przesyłek listowych decyduje data wpływu do kancelarii starostwa); - na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /Powiat_Mikolow/skrytka (wymaga posiadania profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego); - pocztą elektroniczną na adres [email protected] (załączone dokumenty muszą zostać podpisane podpisem elektronicznym. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Biurze Realizacji Zadań Drogowych w Wydziale Inwestycji, Dróg i Zamówień Publicznych. " Uwaga!! Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o II etapie naboru na w/w stanowisko. W celu ułatwienia kontaktu prosimy w kwestionariuszu osobowym w danych kontaktowych podać numer telefonu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook