StPr/25/1250
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 6 300 PLN
PIERWSZA UMOWA NA 6 MIESIĘCY Z MOŻLIWOŚCIĄ PÓŹNIEJSZEGO PRZEDŁUŻENIA
Zakres obowiązków:
1.Monitorowanie oraz prowadzenie bieżących analiz wykorzystania środków finansowych w zakresie wydatków Wydziału AG i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, których środki są w dyspozycji Wydziału AG.
2.Przygotowywanie planu budżetu w zakresie wydatków osobowych, rzeczowych i inwestycyjnych.
3.Przygotowywanie analiz i rozliczeń finansowych w zakresie wydatków Wydziału.
4.Przygotowywanie miesięcznych informacji o wysokości zaangażowanych wydatków budżetowych w zakresie wydatków bieżących i majątkowych w ramach planu finansowego Wydziału.
5.Opracowywanie wniosków o dokonanie zmian w budżecie Wydziału oraz aktualizacji planu i wykonania wydatków budżetowych.
6.Przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej oraz w sprawie tworzenia nowych zadań finansowych
w ramach budżetu Wydziału,
7.Prowadzenie rozliczeń finansowych umów /zleceń, zamówień/.
8.Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu.
9.Prowadzenie rozliczeń i wystawianie faktur obciążeniowych dla klientów zewnętrznych w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.
10.Prowadzenie rozliczeń dotyczących opłat radiowych i telewizyjnych.
11.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem powierzchni
w administrowanych obiektach.
12.Zapewnienie dostaw mediów oraz odbiór nieczystości stałych
i płynnych przez podmioty zewnętrzne oraz prowadzenie dokumentacji umów/zleceń w tym zakresie.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe. 3. Co najmniej 3 letni staż pracy. 4. Znajomość ustaw: - o rachunkowości, - o finansach publicznych, - o samorządzie gminnym. 5. Znajomość pakietu MS Office. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Co najmniej 1 rok pracy na stanowisku ds. budżetu i analiz oraz gospodarowania środkami trwałymi. Umiejętności: - Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac. - Organizacja pracy własnej. - Aktualność i kompleksowość wiedzy. - Komunikacja ze współpracownikami i interesantami. - Kultura osobista. - Samodzielność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe. 3. Co najmniej 3 letni staż pracy. 4. Znajomość ustaw: - o rachunkowości, - o finansach publicznych, - o samorządzie gminnym. 5. Znajomość pakietu MS Office. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Co najmniej 1 rok pracy na stanowisku ds. budżetu i analiz oraz gospodarowania środkami trwałymi. Umiejętności: - Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac. - Organizacja pracy własnej. - Aktualność i kompleksowość wiedzy. - Komunikacja ze współpracownikami i interesantami. - Kultura osobista. - Samodzielność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
89 50 60 502
Wymagane dokumenty:
CV. List motywacyjny. Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu). Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook