INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. SPRZEDAŻY, PRZEKSZTAŁCANIA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO, DZIERŻAW ORAZ NAJMU

INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. SPRZEDAŻY, PRZEKSZTAŁCANIA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO, DZIERŻAW ORAZ NAJMU

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 870 - 6 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1252

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 do 6 300 PLN

Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w trybie bezprzetargowym.
2) Prowadzenie postępowań w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
3) Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą, najmem, użyczeniem nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.
4) Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat za bezumowne korzystanie z gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa.
5) Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntu oraz rocznych opłat przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo- księgowego.
6) Prowadzenie spraw związanych z uwłaszczaniem garaży.
7) Prowadzenie spraw dotyczących waloryzacji opłat przekształceniowych, aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz związanych ze zmianą stawki procentowej opłaty rocznej i wprowadzanie ich do systemu finansowo - księgowego.
8) Prowadzenie spraw dotyczących udzielania bonifikat w opłatach rocznych za użytkowanie wieczyste oraz rocznych opłatach przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo - księgowego.
9) Udział w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym oraz zawieranie ugód.
10) Sporządzanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Olsztynie dot. zakładania nowych ksiąg wieczystych i obciążania nieruchomości hipoteką na rzecz Skarbu Państwa.
11) Przygotowywanie zaświadczeń dotyczących wykreślenia hipotek z ksiąg wieczystych.
12) Prowadzenie rejestru umów dzierżaw i najmu.
13) Publikowanie treści w BIP jako członek zespołu redakcyjnego BIP.
14) Uczestniczenie w wizjach lokalnych.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • 1) Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja lub gospodarka przestrzenna. 2) Co najmniej 3 letni staż pracy.


Inne wymagania:
1) Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja lub gospodarka przestrzenna. 2) Co najmniej 3 letni staż pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
89 50 60 546

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny. CV. Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu). Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 15.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 351179
Udostępnij:
Dodano: 15.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 351179

Zobacz inne oferty

Do góry